2.den - eilat, plazovanie


Advertisement
Israel's flag
Middle East » Israel » South District » Eilat
October 31st 2016
Published: November 5th 2016
Edit Blog Post

Vecer som sa nemohol ulozit, poschodova postel sa mi zda neaka uzka. Tentoraz spim na prizemy, bo hore bola blizko klima.

Ubytko opustam uz nieco po 7/30, vonku uz pece slnko a je prijemne teplo.

Na vcerajsej poznavacej trase po promenade som si vybral plaz uplne na severe pri hoteli herods.

Rozprestieram handru na pieskovostrkovy podklad a sup ho do mora.

Pozor na mna davaju plavcici, kupanie je tu povolene od 9/00-16/00.

Voda spociatku studena ale neskor uz v pohode.

Striedavo kupacka a slnenie, okolo mna rusky hovoriaci dochodci.

Na plazi sa dali prenajat aj lehatka so slnecnikom ale to nevyuzam,bo tien vrhaju aj okolite plamy resp da sa nenapadne skovat aj pod velkymi slnecnikmi.

Miriam mi nabalila opalovaci krem so stupnom 50, spalenie a zrejme ani opalenie teda u mna nehrozi.

Pri plazi su aj zachody, priamo na plazi sprcha, prezliekaren a napajadlo s pitnou vodou.

Na obed som sa vybral smerom na juh.Navstevujem mall hayam ale jedlo nic co by ma zaujalo, hlavne ale vsade bolo prazdno.

Parkujem teda v blizkom supermarkete a kupujem si figy.

Zhavim gps a co to nevidim, par metrov odomna je keska. Bezproblemovy odlov. Je pod neakou sochu izraelskych vojakov co sa nacahuju za narodnou vlajkou.

Po jedle mierim kusok na juh ale nic extra tu neni akurat podmorska restika .

Na plazi same lehatka a bary ale kupanie je tu zakazane.

Opat presun smerom na sever. Parkujem v tieny pod palmamy pri leonardoplaza.

Som rozlozeny blizko promenady, voda ma uz moc nelaka.

Oddychnuty zacina opat presun na ubytko. Mam to tam miernym krokom asi 20.min. Ak by tu nebolo letisko,tak o neakych 10.min blizsie ale letisko tu bohuzial je.

Vcera ako som hladal bankomat objavil som fajn vyzerajucu thajsku restiku plnu domacich.

Sadam si, prichadza casnik, dava mi jedalny listok, hovori na mna rusky, nerozumim mu. Kukam do listku,same sushi veci a pri tom vedla mna ludia jedia nudle.

Tak reku ,chcem nudle s masom. Mam sa presunut o stol dalej a ist si vypytat do okienka.

Objednane teda,fasujem kocku s cislo, a ochvilu sa mi uz nesu nudle s beefom.

Thajska restika je budova rozdelena na 3 casti. Vlavo je japonska restika, v strede ponukaju masaze a napravo uz thajska.

Jedlo fajn, hlavne kopa masa.

Najedeny odpocivam na ubytku v mini zahrade. Rusi ma iba hluk stavebnych strojov. Akurat tu opravuju cestu.

Pomalicky sa zacinaju na ubytko vracat robosi. Jeden stary si tu rozklada vodnu fajku. Poctivo stiepe uhliky a zapaluje, vklada tabak a uz pobafkava. Pusta si mobil a zneho mu vychadza arabsky hlas.

Ostatny robosi si chystaju gril, na ktorom si spravia veceru.

Po zotmeni presun k moru.

Parkujem hned na zaciatku, nalavo kukam na svetla v jordansku a na pravo na izraelke svetla.

Moc kludu tu ale nie je, z kazdeho plazoveho baru ide ina hudba.

Hviezdy su vidiet neni.

Po nasati vecerneho mora zastavka v supermarkete pri poste.

Vonku sbs ale neprehladava ma.

Kupujem neake veci na zajtrajsiu turu a jedno flaskove pivo.

Platim mastercard od fia, nastastie funguje. Predavacka ju len pretiahla cez terminal, podpisujem ucet a to je vsetko,ziadny pin netreba.

Opat zastavka vo vcerajsom fastwoode, tentoraz davam do seba shawarmu v bagete. Nevim ci sa predavac osral ale mal som platit 37s,platil som len 30s.

Bageta je narvama masom. Uplne napraskany sa presuvam na terasu v ubytku.

Otvaram pivko, nic moc. Pocuvam mp3

Soplaci co su tu ubytovani sa chystaju na halowensku party, maluju si ksichyt v uzkej ulicke, potom sa clovek nemoze ani do izby poradne dostat.

Party bola ale asi slaba, bo postupne sa vracaju nazad.

Na izbe mam uz len 2 izraelcov. Obaja su v armade. Povinna trojrocna sluzba. Prisli sem na tyzden spravit si potapacsky kurz. Vraj je tu strasne vela farebnych ryb.

Dnes padam do postele az po 22/00, dost unaveny a pri tom som sa len valal na plazi.

Do chladnicky som si dal cokoladovy puding, dufam,ze mi ho nikto neznarodny.

naklady (1€ = 4,125sekelu s=sekel)

figy 200g - 17s
nudle beef - 37s
shawarma v bagete - 30s
nakup v obchode - 6,49€(platba fio mastercard 26,80s, pivo, soda, puding, 2xkrekry)

foto
eilat

Advertisement



Tot: 0.1s; Tpl: 0.021s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb