127.den - isfahan


Advertisement
Iran's flag
Middle East » Iran
June 17th 2019
Published: June 18th 2019
Edit Blog Post

Nuz ranajky oproti inym ubytkam poslabsie.

Po jedle opat mini pokec s madarom.

Doobeda na dvore a v posteli, bo vonku strasne teplo.

Neskory obed vo fastfoode tentoraz smerom dolava od ubytka po hlavnej.

Jedlo dva pasy ugrilovaneho masa a dva plackove chleby.

Ledvaj som to do seba natlacil.

Cena jedla mala byt 280k (som si precital),no platim 350,bo som mal caj. Mini salka, tak nasrany odchadzam co davam jasne najavo.

Nespokojnost som uz naplno zacal prejavovat od shirazu, kde mi taxi ponukali vylet do perzopolisu. Tak som im narovinu hovoril, ze to je slabota. Taktiez pri otazkach ci sa mi paci iran odpovedam, nepacia sa mi tu ludia co furt ojebavaju.

Taketo negativne odpovede ludia necakaju, zvyknuty na to, ze im tu kazdy vsetko vychvaluje.

Napraskany a nasrany nakonec nachadzam strihaca za 200k (rovnako ako v teherane)

Barbershop paradny ale kadernik sadista, asi preto, ze som bohac a dam mu len nieco okolo 1.5€.

Oproti ubytku je maly supermarket s cenami a pokladnou s citackou, tak zadny ojeb.

Dokupujem zubnu pastu. Ziadna iranska ale signal.

Na ubytku pospavanie.

Neskor vybehnutie na vsade vychvalovane velke namestie naqsh jahan.

To je ozaj obrovske obkolesene murmi.

V nich sa nachadza bazar. Ale uz som bazarov prejedeny.

Tento oproti inym ma dost obchodikov s keramikov. A dost peknou.

Zaujali ma tu i sachy,nuz ale batoh nepusti.

Ludi kopa a to je este svetlo.

Do mesity opat vyberali vstupne, tak si ju strcte do prdele i ked to bolo len nieco okolo eura.

V bazari sa ku mne pridava akoze student ang co si chce precvicit ang. Je jasne, ze ma chce zatiahnut do svojho obchodiku.

Idem si svojim smerom, zacina vravit o historii bazaru a ze jeho dedko tu ma handmade obchod. No ja mu hovorim, ze mna bavi len pivo a futbal. Chlapik chape a dava pokoj.

Z namestia na pesiu zonu.

Hladam slapky, recepcna (konecne normalna bez vidiny penez) vravela, ze onicom kvalita max 200k lepsia do 700k.

Ziadne na dlhej pesej nenachadzam.

Vo fastfoode (som sa cudoval preco roman jedol len sandvice, restiky som tu nevidel) davam vysmazane hriby.

Mensie nedorozumenie, chcel som s hranolkami, dal mi bez avsak viac.

Obsluha velmi priatelska bez bocnych umyslov. Cena bola pri obrazku.

Pokracujem na juh k dalsiemu peknemu mostu co vyzera ako hradba, si o se pol.

Tu je este viac ludi ako pri vcerajsom.

Obdalec sa daju pozicat slapadla. To vyuziva vela ludi.

Prechadzam na druhu stranu.

V strede mosta mladici vyspevovali.

Fajn parkom (uz sa pomalicky zacina zaplnat piknikujucimi ludmi) popri rieke pochodujem k armenskej casti.

Tu to zije, ulice plne ludi.

Zlakal ma hambac, pri cene mi skoro oci vypadli. Urcite ma ojebali a s usmevom.

Idem ku katedrale vank.

No ale preco by mala byt otvorena v noci? Naco, sak nik nema zaujem ju vidiet pekne nasvietenu.

Ono vidiet neni, je skovana za vysokymi murmi.

Idem k dalsim armenskym kostolikom ale vysledok je rovnaky.

Vsetko je skovane za murmi. Tak vidim akurat plne zelezne dvere.

Dost nasrany parkom a cez pekne nasvieteny hradbovy most sa vraciam na pesiu zonu.

V kafecku davam kapicino s kolacom.

Kapucinko i kolac fajnove.

Sledujem ludi, co hojne idu do kina. Ziadne americke trhaky ale vsetko len domaca tvorba.

Co som kukal film v buse, tak dost uboha.

Idem platit, jebo som sa neopytal na cenu pred objednavku.

Pica , ze 500k. Vraj kapucino z kvalitnej kavy. Ojeb.

Riadne nasrany prichadzam na ubytko.

Ale tu je fajn recepcna, pozistovala mi busy do hamadan (i ked som ich vedel). Ceny sedeli, ak si kupim online listok cez nich zauctuju si 50k proviziu.

Kupujem pohladnice. Rekordne 10ks.

Rano mi jeden chalan dal dve znamky. Jemu ich zas dal chlapik na ulici ked zistoval kde ich zohnat.

Hodnota jednej 30k, na ubytku sa daju kupit za 40k, s tym, ze pohladnice dorucia na postu.

Pritom schranka je hned pred ubytkom.

Opat pokec s madarom

Ten tu chce ostat este mesiac, vraj musi este zaplatit poplatok 100€ za to, ze ma mobil.

Z iranu ide do iraku. Sever je bezpecny.

Vypisujem pohladnice. Prichdza majitelka (?). Cela zhrozena ked vidi napis nice country but not good people.

To neni pravda, zacina opeknovat cely iran i ludi.

Po odchode s madarom len krutime hlavou ako mozu existovat takyto ludia bez chrbtovej kosti.

Madara hned v prvom meste ojebali o 1.5mil r. Ked mu pri plateny napoja usmievava priatelska dievcina vybrala z ruky 3x500k. Madar sa hned ohradil, tak mu vydala 50k.

Zaspavanie opat prijemne pri pohlade na susedu.

Ta neskor hovorila zo sna.

Na dorme je aj stara popletena fra (cez 70 urcite) a sikmacka.

Tej padol mobil z poschodovej postele, fra sa skoro dosrala.

Fakt toto mesto je najhorsie ake som zatial zazil v irane co sa tyka ojebavania a arogantnosti ludi

naklady :

Jedlo, caj : 350k r
Strihanie : 200k r
Nakup :380k r (dzus, chipsi, zubna pasta)
vyprazane hriby : 120k r
Tocena zmrzlina : 30k r
hamburger, pepsi (arabo sandwich) : 480k r
Kapucino, zakusok (90+cafe) : 500k r
10xpohladnice : 300k r


Advertisement



Tot: 0.716s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.4432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb