2h30min boardaukseen

Europe
July 2nd 2008
Published: July 2nd 2008

Eilen tuli pakattua ja sitten siivottua 02.00 asti. Selvisin 9kg rinkalla ja 3kg olkalaukulla.

Lieneekö työstressin vapautumista vai matkajännitystä, mutta mulla on pakki sekaisin, päätä särkee ja välillä paleltaa ja välillä tuskahikeä. Ei, mulla ei ole darra... Taitaa olla ihan rehellistä matkakuumetta, vaikka on jo vuosien varrella tullut jonkin verran reissattua. Toivottavasti olo paranee kun päästään takarivin keskipaikoille lueskelemaan oppaita ja nauttimaan Finskin uudehkon A340:n on demand -leffoista.

Jännittäminen on itse asiassa ihan mukavaa, koska silloin viimeistään tajuaa, että hirveän usein ei ole mahdollisuutta pidempään reissuun. Ylipäänsä yksi hauskimpia reissun alkamisen kohtia on mun mielestä lentää yökoneella itään. Ensin on duunissa normaalisti, sitten hetki koneessa hengailua ja torkkumista ja sitten aamu sarastaakin aivan toisella puolella maailmaa. Itselläni on tuolloin yleensä aikaerosta johtuen hieman sekava ja väsynyt olotila, jolloin maailma ympärillä liikkuu vähän sumussa. Silloin yleensä tarkkailee ympäristöä hieman eri tavalla ja hajut, äänet ja maut tuntuvat voimakkaammilta.

Aamulla tulin aikaisin duuniin (mun tapauksessa kasiksi) tekemään loput pakolliset ennen lomia. Nyt vielä vähän pöydän ja inboxin siivousta ja vikojen meilien rustaamista ennen lomaa.

Tot: 3.858s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 49; dbt: 0.1255s; 3; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb