286.den - maribor (tura, futbal)

Europe
November 10th 2018
Published: November 12th 2018

Okolo 2.00 dosol na izbu dalsi clovek. Inak ostatne dve postele prazdne.

Na ranajky bolo na vyber cornflakes, pastety, syry, salamy, pecivo, mlieko, dzus.

Otocil som sa len 2x.

Po jedle smer Slovenska pohodna pot, ktora zacina na ulici pot na okope.

Prazdnym mestom kde su zvacsa novsie cinziaky si vykracujem este za trosku hmlisteho pocasia.

Minam podzemnu trznicu, bikovu drahu, kde sa sportovy cyklisti mozu riadne vyblaznit. Su tu rozne kopceky, zatacky.

Prichadzam na zaciatok trialu. Na celu turu mam cca 5.5 hod bo 16.15 zacina futbal. A ono i tak uz nieco po 16.45 zapada slnko.

Vchadzam do lesa. Na zemi kopa mokreho listia.

Znacenie je porovnatelne s nasim znacenim. Bielo cerveny kruh.

Stupanie mierne.

Vyhlady nulove.

Po chvili mi cestu krizuju motkrosisti a neskor sa zhora rutia horsky cyklisti.

Stretavam prveho cloveka.

Mariborske pohorie je moja zastavka.

Tu vsak nic extra pre mna. Je to lyziarske stredisko, tak zadne vyhlady.

Da sa tu obcerstvit, dost ludi sa sem vyviezlo lanovkou.

Po pauze pokracujem po modrej znacke.

Prechadzam okolo dakeho kostolika, chvilku idem po ceste a nakonec sa stracam v lese.

Konecne neaka fajn cesticka. Okolo ihlicnany zmiesane s listnatymi stromami. Na zemi kopa popadanych listov.

Podla chodnika je vidiet, ze tadeto moc ludi nechodi. Stretavam staru slovinku ale nerozumim jej. Ono chorvatom rozumiem viac, slovincom moc nie.

Tada a som pri mojom hlavnom ciely, cigelnica.

Sem ide tiez lanovka ale funguje len v zime. Je tu rozhladna.

Idem hore, velmi pekny vyhlad, ktoremu dopomaha aj slnecne pocasie.

Bundu som napchal do tasky a turistikujem len v dlhom termopradle.

Po relaxe v lanovke zacina nezazivne klesanie.

Juz na pot je moja spiatocna trasa. Vacsina sa ide po asfaltke medzi dedinkami.

Tie vyzeraju fajn, obcas je na dakom dvore hus, kacica, ovca alebo krava.

Po opusteny asfaltky uplne nahovno cesta. Konare, blato, voda.

Vynaram sa v malej chatovej oblasti. Je vikend tak kopa ludi je tu na vylete.

Opat nahovno cesta, ktora ma vypluva az pri zaciatku trialu.

Juzna pot neodporucam, sumljakova pot (tade som isiel hore) je lepsia.

Rychlo krokom na ubytko. Sprcha a smer stadion ljudski vrt.

V uliciach pri stadione sa to hemzi fialovymi fans, tak ocakavam dobru atmosferu.

Stadion zvonka i zvnútra fajn.

Nesmu chybat stanku so suvenirmi. Kamenny fanshop maju aj v meste.

Kupujem listok, babe vravim jedno dobre miesto. Podava mi listok a vravi, ze mam super miesto.

Pri brane mi chlapik mobilom pipa listok.

Kontrola opat ziadna, taktika obsivanie sa a pomala chodza vpred funguje.

Zo 4 tribun su otvorene 3.

Za branou su ultras. Dost malo na to, ze ich tim je na prvej priecke. Odhadujem neakych 150ks. Neskor odpaluju aj pyro. Hucat zacali az v 10.min. Support priemer.

Vip tribuna poloprazdna a moja dost zaplnena.

Skoro vsetci maju na sebe klubove farby. Mikiny, tricka, sale, siltovky.

Futbal priemerny, domaci vyhravaju 4-1.

Za hosti hral aj jeden opicak a ako to byva zvykom u tychto africanov furt simuloval a prvokoval okolie.

Po futbale zastavka na cheesburger.

Ten tez slabucky.

Oproti ubytku opat dalsi koncert.

Dnes uplne ko zalamujem uz o 20.00.

Tura 25km cca za 5hod + mrznutie na futbale.

Na izbe som tentoraz sam.

Zajtra budicek uz 6.30, bo mam dohodnute stretko s cs. Ten ide turistikovat na vrch boc, vyraza sa z mestecka celje. Ma sa k nam pripojit i domaca dievka.

Cheesburger : 3.5€ (karta)
Vstup na futbal : 12€ (karta)

Tot: 0.388s; Tpl: 0.015s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.0196s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb