Wales flotte kyst

Europe » United Kingdom » Wales » Swansea » Gower Peninsula
September 19th 2016
Published: December 6th 2016

Første couchsurfing oplevelse i Storbritannien

Jeg havde taget mig sammen og havde endelig fundet nogle værter via. Couchsurfer. Jeg har en tendens til at skrive i sidste øjeblik, men det har ikke rigtig virket særlig godt, så jeg tog mig sammen og planlagde lidt længere ud i fremtiden og så lykkedes det sgu. Første sted jeg skulle couchsurfe i Storbritannien, ville blive i Swansea i Wales. Det skulle nok blive interessant. Min vært havde lejet sit hus ud, så vi skulle campe. Det skulle nok blive sjovt. Han samlede mig op i Swansea midt by og så kørte vi ud mod Gower. Det er en stor nationalpark, der strækker sig rigtig langt. Han skulle ned til stranden for at surfe. Det brugte han et par timer på og derefter tog vi på den lokale pub og fik lidt at spise. Han forslog at jeg dagen efter kunne starte fra en bestemt strand og gå hele vejen til Swansea. Det ville tage nogle timer og det ville være langs kysten, så ikke dårligt!

Dagen efter blev jeg sat af ved stranden og så gik jeg ellers bare derud af. Det var en rigtig flot rute og vejret var helt fantastisk! Der var intet at klage over. Jeg mødtes med min vært på hans arbejde, hvor jeg lige havde købt lidt rugbrød, jep rigtig rugbrød. Vi kørte igen mod stranden, så han kunne surfe. Bølgerne var ikke særlig gode, så det var en kort surf tur. Derefter kørte vi mod et lille sted, hvor vi tændte bål og fik lidt mad. Efter vi havde spist, kørte vi tilbage mod Swansea, da jeg skulle tidligt af sted dagen efter, så vi prioriterede at kunne sove længe, i stedet for at blive i Gower, selvom det helt sikkert er et flottere sted at være end Swansea. Jeg havde en lang dag foran mig dagen efter.

10th December 2016

LOVE you
En lille cute en mere......hyggeligt

Tot: 3.767s; Tpl: 0.048s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0525s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb