Magi

Europe » United Kingdom » Scotland » Inverness-shire » Mallaig
September 2nd 2016
Published: September 10th 2016

Harry Potter broen

Tog turen fra Fort William til Mallaig var helt vildt fantastisk! Landskabet er forbløffende! Jeg vidste at toget ville kører over den bro, som Hogwarts Ekspressen kører over i filmene, så den glædede jeg mig til at se. Jeg sad og fjollede med et Harry Potter filter på snapchat, da jeg kiggede op og opdagede at vi lige var kørt over broen, så jeg skyndte mig at tage et billede af den. Det var en okay togtur, men jeg var lidt smadret, da jeg endelig var fremme. Jeg lagde rygsækken af på hostellet og så gik jeg ud til Morar.

Der skulle være en fantastisk flot strand ude ved Morar, som jeg rigtig gerne ville se. Det var en okay gå tur og vejret var heldigvis fantastisk, så der var bestemt ikke noget at klage over. Det var en rigtig flot strand og generelt bare et flot område, så det var helt klart gåturen værd. Landskabet er helt vildt fantastisk i Skotland! Jeg elsker det!

Det var faktisk det for Mallaig, der var ikke så meget andet at se, men det er en meget hyggelig lille by.

11th September 2016

Thanks
Cute little blog..... love you

Tot: 0.077s; Tpl: 0.016s; cc: 16; qc: 29; dbt: 0.0104s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb