Ben Nevis

August 30th 2016
Published: September 2nd 2016

Tre nevis

Tirsdag
Minto satte mig af ved stationen og jeg tog mod Fort William. Det ville tage lidt over 3 timer. Jeg fik lidt frokost, da jeg ankom til Fort William. Jeg ville ikke kunne tjekke ind før kl. 15.00. Der var lidt langt op til hostellet og det var op af en bakke, men jeg overlevede da. Jeg tjekkede ikke rigtig ind. Der stod på deres dør, at man bare skulle ringe på, men der kom ikke nogen og der stod også at man bare kunne tjekke sig selv ind, da nøglen ville være på værelset. Jeg havde ringet på et par gange, inden jeg bare gik ind på værelset. Jeg havde fået skrevet et par blogs i løbet af dagen, så jeg brugte lidt tid på at uploade billeder og læse dem igennem. Det var rart at have styr på det hele.

Onsdag
Jeg startede lidt senere end normalt, da jeg havde læst at vejret ville blive bedre efter kl. 11.00. Jeg ville gå op af Ben Nevis. Jeg glædede mig! Jeg gik fra mit hostel og ud til Glen Nevis parken, hvorfra der er en sti til Ben Nevis. Der var helt fantastisk flot i parken! Solen brød igennem skyerne og skinnede over dalen, da jeg var på vej op. Det var ubeskriveligt flot!

På vejen op begyndte det at regne og jeg var gennemblødt, da jeg endelig nåede toppen. Jeg må indrømme, at jeg var lidt negativ, da jeg endelig nåede toppen, men på vej ned igen, tittede solen frem og jeg var pænt tilfreds med, at jeg faktisk nåede op til toppen. Jeg synes det var lidt sjovt at tænke på, at jeg nu har klaret tre nevis, sidste år var det Nevis Bungy og Nevis Swing i New Zealand og nu Ben Nevis i Scotland. Jeg var pænt færdig, da jeg endelig var tilbage. Jeg var taget af sted lidt over 11 og jeg var tilbage kl. 19.30. Jeg tog et dejlig langt bad, så jeg kunne få varmen igen. Jeg gik tidligt i seng, da jeg sjovt nok var pænt smadret.

Torsdag
Mine ben var færdige, så jeg slappede af og gav mine ben lov til at hvile. Det var egentlig det, jeg lavede i Fort William.

3rd September 2016

Regn
Tja vejret kan vi jo ikke styre. Dejligt at høre din stemme igår. Godt du blev varm igen. Fortsat god tur. Knus og kys Mama

Tot: 0.044s; Tpl: 0.015s; cc: 13; qc: 26; dbt: 0.0073s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb