Tøsehygge

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England
October 3rd 2016
Published: December 23rd 2016

Hmm gade vide hvad der er at se her?

Jeg skulle couchsurfe hos to søstre. Jeg glædede mig til tøsehygge! Jeg skulle mødes med den yngste, men hun var blevet forsinket på arbejdet, så jeg ventede på en café indtil hun havde fri. Da hun havde fri, kom hun forbi og samlede mig op. Hun havde fået vildt gode nyheder lige inden, hun mødtes med mig. Hun havde fået et job som stewardesse for Emirates. Det var vildt fedt for hende. Det betød at hun snart skulle flytte til Dubai. Vildt sejt!

Da vi kom hjem til deres lejlighed, endte vi med bare at snakke og ikke lave det store. Lidt senere begyndte hun at lave mad, så vi kunne spise, når hendes søster kom hjem. Vi spiste aftensmad, fejrede Klara’s nye job og så en film inden vi gik i seng. Det var en rigtig hyggelig aften og præcis det jeg havde brug for.

Dagen efter gik jeg på opdagelse i byen. Der var muligvis ikke så meget at se, men pigerne havde foreslået et par steder, så dem tog jeg selvfølgelig over og så. Der var en rigtig hyggelig café med et rigtig godt udvalg for veganer. Jeg endte med at sidder der i nogle timer, hvor jeg bare sad og skrev i min dagbog. Det var super hyggeligt! Det var stort set det jeg lavede i Southampton.

Tot: 0.1s; Tpl: 0.04s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.0145s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 3; ; mem: 1.2mb