Pysähdys Coventryssa

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » West Midlands » Coventry
April 1st 2023
Published: April 20th 2023

Matkustin junalla Coventryyn. Alex tuli asemalle minua vastaan. Olimme kai nähneet viimeksi syksyllä 2010. Tehtiin yli kolmen kilometrin kävelykierros Coventryn keskustassa. Käytiin parissa ilmaisessa museossa. Ensimmäinen oli poliisimuseo ja toinen museo kertoi Coventryn pommituksista. Sitten pysähdyimme Alexin valitsemaan pubiin. Otettiin siellä oluet, ja söin Alexin suositteleman porsaspiiraan.

Seuraamme liittyi Erin. He olivat tutustuneet netissä ja menneet naimisiin viisi vuotta sitten, jolloin Erin muutti sitten Yhdysvalloista Alexin luo. Käytiin vielä toisessa pubissa. Kävelin sitten rautatieasemalle, koska matkani jatkui kohti Lontoota. Päätin mennä junalla, koska se oli selvästi bussia nopeampi.

Jokin sovellus neuvoi minulle nopeimman reitin Eustonin asemalta Stratfordiin. No siihen kuului pikajunaosuus, josta piti maksaa 8 puntaa ekstraa. Rautatieasemalla joku huomautti minulle, että minulla oli reppu auki. Sieltä ei ollut onneksi viety mitään. Pääsin kyllä hyvin lähelle majapaikkaa. Hieno asunto 7. kerroksessa 17-kerroksisessa talossa. Olin valinnut majapaikan sen verran läheltä ABBA-areenaa, että sieltä voisi tarvittaessa kävellä konserttiin. Ostin lähikaupasta aamiaistarpeet. Hain turhaan ostoskeskuksesta mukavaa ravintolaa. Otin sitten lähibaarissa oluen ja lähiravintolassa pitsan.

Tot: 0.105s; Tpl: 0.019s; cc: 11; qc: 34; dbt: 0.05s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb