En lille tur til Robin Hood's nabolag

Europe » United Kingdom » England » Nottinghamshire » Nottingham
September 27th 2016
Published: December 23rd 2016

Robin Hoods nabolag

Jeg ankom rimelig sent til Nottingham, så jeg tjekkede ind og slappede af. Dagen efter fik jeg lidt morgenmad på en café i nærheden af hostellet, inden jeg tog til Leicester. Jeg kunne lige så godt få brugt mit tog kort. Jeg tullede rundt i Leicester i nogle timer, inden jeg vendte tilbage til Nottingham. Jeg lærte hvordan man skulle udtale Leicester korrekt af togkonduktoren. Han kiggede meget underligt på mig, da jeg sagde at jeg skulle til Leichester. Mener du mon Lester? Det er da, det jeg gør! Det er altså også forvirrende, når de undlader, at udtale halvdelen af bogstaverne… Jeg lærte da noget nyt i dag. Jeg skal være ærgerlig og indrømme, at jeg ikke husker meget fra mit besøg i Leicester, men jeg er sikker på at det var en rigtig hyggelig by. Jeg mindes at der var nogle meget flotte svaner, der ikke rigtig havde lyst til at snakke med mig.

Det var hyggeligt at rende rundt i Nottingham. Jeg var specielt glad for at finde statuen af Robin Hood. Det synes jeg var lidt sejt. Der var rigtig mange gode caféer i Nottingham. Jeg havde fundet en sød lille cafe fem minutter fra hostellet, som jeg besøgte en del gange under mit besøg.

Der var rigtig mange studerende i Nottingham, da de havde rus uge, så det var meget interessant og jeg kunne helt sikkert godt have sneget mig med en af grupperne. De havde nok ikke tænkte så meget over det i hvert fald.

23rd December 2016

OH Dear MORE
Okay så altså ikke helt færdig med GB.......LOL

Tot: 2.15s; Tpl: 0.047s; cc: 12; qc: 53; dbt: 0.0396s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb