Hmm har jeg ikke været her før?

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Kent » Ramsgate
October 1st 2016
Published: December 23rd 2016

Tour af Ramsgate og omegn

Jeg blev samlet op af Tim. Det var egentlig meget sjovt, for det var hans partner, der arrangerer couchsurfer besøg, men hun var ikke hjemme. Tim har ikke rigtig noget med det at gøre, men han virkede nu ikke til at have noget imod at have en surfer. Jeg tog en lur til at starte med, da jeg var rimelig smadret. Efter min lur viste Tim mig rundt i Ramsgate. Det var meget sødt af ham. Da vi kom hjem lavede han aftensmad til os, hvilket var vildt sødt af ham. De havde et fantastisk hus. De havde selv bygget det. Det var meget miljøvenligt og de havde en helt fantastisk have! De havde så mange forskellige krydderier, frugttræer og bær i haven. Det var virkelig fedt. Vi snakkede om alt muligt forskelligt, indtil jeg var ved at falde ned af stolen af træthed.

Dagen efter lavede Tim morgenmad, inden vi tog på tour af Broadstairs og Margate. Det var virkelig sødt af Tim at vise mig rundt i området. Der var et marked i gang i Broadstairs og de havde så meget lækker mad! Jeg købte en vegansk burger! Den smagte himmelsk! Jeg kunne endda få en vegansk Oreo milkshake! Mums! Vi var forbi hans yndlings galleri i Margate og han fortalte mig lidt af Margate’s historie. Det var vildt hyggeligt og fedt at have en personlig tour guide.

Eftermiddagen brugte jeg på at læse og Tim brugte nogle timer på at arbejde på hans bog. Om aftenen mødtes vi med et vennepar af Tims. Vi tog på en indisk restaurant. Maden var helt fantastisk! Tim og jeg delte en Thali, hvilket er en tallerken med flere forskellige saucer. Det var så lækkert! Det hele smagte fantastisk! Da Tim ikke kunne mere, spiste jeg resten. Det smagte simpelthen for godt til at lade noget gå til spilde.

Dagen efter satte Tim mig af på stationen og jeg fik endda en madpakke med. Det var vildt sødt af ham!

Selvom jeg har besøgt Ramsgate før, kunne jeg ikke genkende noget overhovedet, hvilket var lidt sjovt.

Tot: 1.285s; Tpl: 0.055s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0228s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb