Prasat Preah Vihear

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
January 8th 2014

Ráno na nás brzké vstávání (cca 8:20), sbalení se, nechání věcí na pokoji a vyrážíme směr Prasat Preah Vihear. Ještě v Sra Aem dáváne k snídani polévku a kávičku. Cesta k cíli je asi 30km. Nacházíme ticket booth, která nás trochu zaskočila. Nejdřív po nás chtěli pasy a pak nám řekli, že lístky jsou zdarma. Po popojetí asi 200 metrů, po vyčištění zubů, jsme dorazili k další budce, kde nám lístky zkontrolovali a my pokračovali. S jedním malým zaškobrtnutím Marti motorky, která ji trochu vypekla do asi 35stupňového stoupání, jsme dojeli až k cili. Chrám, resp. jeho celkem zachovalé ruiny, jsme si prohlédli, nafotili a vyrazili zpět. V gursthousu jsme si vzali věci, zaplatili a vyrazili. Ještě jsme se stavili na oběd a kafíčko a jeli dále. Během cesty jsme se domluvili, že se zajedeme podívat na Koh Ker, bývalého hlavního města Angkorské říše. Ubytovali jsme se v guesthousu Prom Tep v Kulenu, městečku nedaleko našeho cíle. Došli jsme si na smažené nudle a už je opět čas jít spát..

Tot: 0.042s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb