Tobago - Har vi kommet til paradis ???

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
July 30th 2015
Published: June 22nd 2017

Castara bayCastara bayCastara bay

Her skal vi bo i 5 dager
Geo: 11.2742, -60.6833

Vi ankom øya og hotellet torsdag ca kl 1500.. Å komme hit etter 9 dager i villmarken er som å være i himmelen ! - Vi har en leilighet med jungel- og havutsikt. Her er det så vakkert at jeg tror nesten aldri jeg har sett noe vakrere .... ! Alt er helt perfekt her - Stedet - Badevannet - Maten - Her skal vi nok klare å være i 5 dager... Bilder og annet kommer etterhvert :-) Nå skal det soves !! er litt slten .... 😊.

Dagene på Castara ble late og deilige. Et artig sted med hyggelige og snille lokalbefolkning. De lever et svært avslappet liv her. De lever av fisking og den lille turismen som er på stedet. Hotellet vi bodde på var utrolig hyggelig med bare hyggelige folk som jobba der. Vi ble godt kjent med alle der.

For å få dagene til å gå - utenom strandliv og bading - så leide vi bil en dag og kjørte rundt på øya. Det er veldig bratt og svingete her, samt smale veier, noe som gjorde at vi kortet ned kjøreturen noe... Lørdag var vi ute med snorklebåt, det var helt greie snorkleforhold, men litt mye bølger. På vei tilbake satt vi ut fiskesnøret og Helge fikk en fisk som vi fikk med oss (ferdig renset) hjem til hotellet. Den tok vi til middag - og den smakte utmerket.

Maten på hotellet var i en klasse for seg- spiste dagens fisk hver dag.

Tobago var et deilig sted å være - her vokser det mango i hagen, som jeg plukket og spiste hver dag.. Det er også veldig mye fugleliv her - spesielt mange vakre fargerike kolibrier. De likte seg godt i buskene/blomstene vi hadde på terrassen vår...Drømmer om å komme tilbake hit en dag

6th August 2015

Her vil jeg bo!! S? utrolig flott det ser ut der, skikkelig slaraffen, det hadde passet meg :) :)
6th August 2015

Da ble det middag i dag ogs? Helge!! Bra du fors?rger familien :) :) Stilig bilde!

Tot: 0.132s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0466s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb