Reunion!

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
October 7th 2016
Published: December 23rd 2016

WUHU!! Gensyn med Team Trek!

Jeg ankom til London kl. 10, da Leonie ville være ved hostellet omkring det tidspunkt. Rahel, Leonie og jeg havde aftalt at tage på sightseeing, imens de andre var på arbejde. Jeg var den første der ankom til hostellet. Jeg endte med at sidde udenfor og vente på Leonie, da jeg selv havde svært ved at finde hostellet. Det var super nemt for hende at få øje på mig, da jeg havde mine regnbuebukser på. Det var så dejligt at se hende igen! Hun er simpelthen så sød!! Nu manglede vi bare Rahel. Hun kom lidt efter, så det var jo perfekt! Vi startede med at finde en café, hvor vi lige kunne planlægge vores dag.

Vi var lige ved siden af Hyde Park og Kensington Gardens, så vi startede der. Det var vildt hyggeligt at gå igennem parken. Derefter tog vi til Tower Bridge og Tower of London. Vi gik lidt langs Thames, inden vi gik over for at se The Globe. Det her er femte gang jeg besøger London og jeg har aldrig været over og se The Globe. Det er en rimelig interessant bygning og jeg kunne godt tænke mig at se den inden fra en dag. Det må blive næste gang. Vi gik lidt rundt i området The south bank. Det var super hyggeligt at rende rundt sammen med Leonie og Rahel. De er simpelthen så skønne begge to! Man kan kun være i godt humør i deres selskab.

Senere mødtes jeg med Emily og Jerome, de er fra en anden tour. Rahel og Leonie mødtes med Liz og Abu. Jeg aftalte med dem, at vi kunne mødes efter aftensmaden.

Det var så fedt at se Emily og Jerome igen! Jerome havde foreslået en vegetarisk restaurant! Maden var himmelsk!! Det var så lækkert og absolut intet at klage over! Vi startede med at dele nogle forretter, derefter fik vi alle en burger og vi skulle selvfølgelig også have dessert! Emily og Jerome endte med at betale for størstedelen af maden! Det var simpelthen så sødt af dem!

Bagefter tog vi på en bar, hvor vi mødtes med Rahel, Leonie og Abu. Liz var taget hjem i mellemtiden. Det var så fedt, at være sammen med dem alle sammen! Jeg er simpelthen så heldig, at have så mange gode venner spredt ud over hele verden.

Favorit bydel:

Camden!

Dan slog sig til os om lørdagen og så tog vi alle til Camden, min yndlings bydel! Det var vildt hyggeligt at rende rundt mellem mad- og tøj boderne. Jeg elsker simpelthen bare stemningen i Camden! Jeg købte en vildt lækker wrap med falafel! Den blev lavet med helt frisk råvarer og deres falafel smagte fantastisk!!
Efter Camden tog vi mod Big Ben, hvor Abu viste os lidt rundt i området, da han arbejder for parlamentet, så han kender området rimelig godt. Efter rundturen tog vi mod South bank igen, hvor vi prøvede at finde Liz, da hun var taget derover for at mødes med hendes veninder. Den restaurant de havde valgt, havde desværre ikke særlig mange mulighed for hverken mig eller Rahel, så resten af os tog på en anden restaurant end Liz og hendes veninder. Vi mødtes med dem senere på en bar, der var lidt high class, men det var jo hyggeligt nok, så længe vi var sammen. Det endte med at Abu, Liz og hendes veninder tog hjem. Rahel, Leonie, Dan og jeg tog videre. Vi fandt en bar/natklub, hvor vi dansede indtil vi ikke gad mere. Det sjove var, at lige som vi havde fået vores jakker, blev musikken slukket. Klubben lukkede kl. 01/02. Det var vildt tidligt eller det synes jeg i hvert fald.

Jeg syntes at det var utrygt at Rahel skulle gå alene hjem, men hun skrev så snart hun var hjemme hos Liz. Dan, Leonie og jeg var alle på samme hostel, så det var fint nok.

Brick Lane

Vi havde aftalt at mødes ved Brick Lane, da der er et marked hver søndag. Vi skulle alle sammen hjem senere på dagen, så vi havde heldigvis stadig en del timer. Det var et fantastisk marked!! Der var så meget lækker mad og kager! Rigtig meget af det var endda vegansk!! Jeg var i syvende himmel! Vi gik rundt og kiggede lidt, inden det var tid at få frokost. Der var en slags overdækket markedsplads, hvor der var sindssygt mange madboder, så vi besluttede at gå derhen, da der var noget for os alle sammen.

Efter frokost tog vi alle hver til sit. Leonie skulle mod lufthavnen, Dan skulle mødes med en ven og Rahel og jeg tog på café og hyggede lige den sidste time inden vi også skulle til lufthavnen. Der er tre lufthavne tæt på London og rimelig imponerende, så skulle ingen af os flyve fra den samme lufthavn. Det syntes jeg var rimelig godt gået! Det havde været en fantastisk weekend! Jeg glædede mig til at skulle videre på næste eventyr. Jeg skulle dog lige et smut forbi DK, inden jeg skulle mod Frankrig for at starte min Camino.

24th December 2016
Liz og Ro

FINITO
Tusind tak for disse blogs fra GB....Love you.....Mamma

Tot: 4.589s; Tpl: 0.052s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.0726s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.5mb