In the tourist jam

Europe » United Kingdom » England » Greater London
October 2nd 2010
Published: October 6th 2010

Lähdin aamupäivällä metrolla liikenteeseen Sashan ja heidän esikoispoikansa Lukan kanssa. Sasha vei Lukan ukrainalaiseen kouluun, jossa oli kolme oppituntia. Sinä aikana kävimme Sashan kanssa aamiaisella ja tutustumassa Portobello Roadin markkinoihin. Kävelimme vielä ostoskeskukseen, josta ostin pojille legoja. Nicolashan on 3,5-vuotias ja Luka kohta 6.

Koulun jälkeen menimme tiedemuseoon katsomaan kolmiulotteista leffaa meren syvyyksistä. Kertojaäänenä oli John Depp. Leffan jälkeen tapasimme Jessican ja Nickin. Aikaa kului museossa lasten ehdoilla. Ajoimme sitten bussilla joen eteläpuolelle ja kävimme viisistämme syömässä vietnamilaisessa ravintolassa.

Lähdin sitten yksin liikenteeseen. Olin saanut käyttööni heidän vieraslippunaan olevan älykortin. Latasin siihen rahaa. Kun käytti riittävän paljon matkoja, kortilta ei enää velotettu yli päivälipun hintaa. Kun illalla palasin asunnolle, satoi sen verran kovasti, että kengät kastuivat kunnolla, vettä valui sateenvarjon vartta pitkin ja reppukin kastui.

Tot: 0.064s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0413s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb