16. DEN

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
June 3rd 2015
Published: December 13th 2017

Geo: 43.6539, -7.35706

Dobré (špatné😉 ráno, venku opravdu není na šaty, ale na kabát. Táta César měl pravdu - tady musí člověk využít sluníčka okamžitě a nenechávat nic na zítřek, protože to přesně dopadá tak, že následující den je ošklivo a z Burely se stává ponuré místo. Do školy jsem zvolila rychlejší chůzi, poněvadž dokonce trochu poprcháválo. Musím přiznat, že úplé kalhoty mým nožičkám neprospívaly, ale aspoň už nejsou tak rudé jako večer, kdy jsem se opravdu vyděsila a litovala ukvapeného opalování...
Škola opět nestojí ani za zmínku. Po první hodině nám bylo řečeno, že můžeme jít domů, jelikož je celý den pozměněný rozvrh. Byly jsme celkem naštvané, jelikož nám to mohli říct dříve a na školu klidně "kašlat". Škoda jen toho počasí, mohly jsme si udělat výlet vlakem do nějaké okolí vesničky, ale nálada byla na bodu mrazu, že jediné, na co jsme se zmohly, byla teplá deka a film u Báry, kde nikdo nebyl. Trochu promarněné dopoledne, ale upřímně...tady se nic jiného dělat nedá, když počasí stojí "za starou bačkoru". Doma se také nic nového neudálo. Lara se pořád učí a ke kočce jsem si stále cestu nenašla (a ani nehledám...). K večeru jsme se šly podívat na futsálový zápas, kde hrála Bářina sestřička. Bohužel místní holčičí tým dostal pár gólů od klučičího...ale i tak jsme se snažily fandit a podpořit. Potom jsme opět zamířily do oblíbené posilovny za 2€. Majitel nás milerád uvítal a moderní babičky na spinningových kolech na nás již vesele mávaly.
K večeři byla moje druhá tortilla de patatas, což se neobešlo bez přidání! Takže jsem se do postele odkutálela se spokojeným bříškem.
Doufám, že zítřejší den bude zajímavější, abyste měli co číst a já co dělat.
¡Buenas noches!

PS: Přikládám společné fotky ze včerejšího výletu.

Tot: 0.107s; Tpl: 0.016s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0695s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb