9. DEN - nová láska


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
May 27th 2015
Published: December 13th 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.5664, -7.25667

Asi jsem se zamilovala! Avšak nebojte, na svatbu to zatím nevypadá, protože mé srdce si nezískal žádný Španěl, nýbrž kouzelné místo, které jsme dneska s rodinkou navštívili. Foz je další větší vesnička 20 km od Burely. Ale teda musím přiznat, že mnohem hezčí... Dokonce se mi zdála i větší, ale rodiče tvrdili, že se mi to pouze zdá (ne fakt je určitě větší...). Nevím, proč mi Foz tolik přirostl k srdci. Burela působí tak trochu smutně a bez života, ale tady dokonce ani moc nefouká. K dalším výhodám určitě patří i písečná pláž a rozhodně zde můžete narazit na turisty! Podél pobřeží se táhnou krásné domy či byty, které jsou v létě nacpané turisty. Již vím, proč naše vesnička nezná cizince - všichni nejprve narazí na Foz, kde zůstanou a další části už je nezajímají. Bohužel jsme se nemohli zdržet dlouho, protože táta pospíchal zpátky na schůzku, avšak byl mi slíben blízký návrat (nadšení z Fozu jsem raději držela "pod pokličkou", aby se rodinka neurazila, ale sám tatík César přiznal, že Burela není místo k pohledání...). Vyhodil nás čtyři kilometry před Burelou a dále jsme musely pokračovat samy (samozřejmě dobrovolně😉. Další úžasná procházka - nejprve menším lesíkem a poté podél moře. I když bylo osm hodin večer, sluníčko nám krásně hřálo do zad, nicméně bundu jsem neodložila. Opět se moje oči pokochaly krásnou přírodou a nos mohl nasávat mořský vzduch, jemuž se nemůže rovnat pach od Vltavy. Dopoledne se nic zajímavého nestalo - škola je škola (dneska přijeli na návštěvu dokonce profesoři z Turecka, tak jsme prohodili pár slov v angličtině. Mohla jsem sice zazářit svojí tureckou slovní zásobou, nicméně napadala mne pouze slova typu "voda" a "chleba", o kterých zrovna řec nebyla...).
Avšak nemyslete si, že nejsem spokojená se svým bydlením. Burela má také své kouzlo, a navíc tady mám milující rodinu, která mne udržuje během mého pobytu při životě. Omlouvám se za krátké čtení, ale také si určitě rádi odpočinete od mého "užasného" vyprávění překypující "zajímavými" zážitky. Raději se pokochejte fotkami z Fozu. NOS VEMOS!

Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb