8. DEN


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
May 26th 2015
Published: December 13th 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.6557, -7.35803

Osmý den začal skvěle, jelikož vyučování mi začínalo až v deset hodin. V klidu jsem se nasnídala a ještě jsem zastihla Laru, jež se zrovna vrátila domů ze školy, kde si vyzvedla maturitní vysvědčení. Slavilo se celou noc až do rána, takže moc svěže nevypadala a hned zaplula do svého pokoje. Po cestě do školy jsem však potkala pár holek ve svátečních šatech, kterým stékala řasenka po tvářích, jelikož jejich výsledky nebyly dostačující. Na mne čekaly tři hodiny tělocviku. Minulý týden jsme se věnovali tanci a dnes byla na programu atletika. Zkusila jsem hod oštěpem (nebo spíše klackem..), dále diskem, jenž se absolutně nedá držet, či koulí, při čemž jsem si málem vyhodila rameno. Naštěstí cvičíme se třídou, která se převážně skládá z kluků, a ti opravdu nestojí o to, aby u nás měly černé puntíky, takže se nikdo našim skromným výkonům nesmál... Stejně raději zůstanu u toho tenisu, jenž mi dokonce začíná chybět.
Obědvala jsem pouze s tátou, jelikož Lara byla stále "kaput", jak mi bylo oznámeno. Společně jsme trhali hlavičky krevetám a vedli téma o literatuře. Dozvěděla jsem se, že miluje Kafku, nicméně netušil (jako většina lidí😉, že tento poněkud zvláštní autor nebyl českého nýbrž německého původu. Alespoň jsem ukázala, že jsem sečtělejší i v jiných oblastech...
Odpoledne další procházka - tentokrát však na opačný konec Burely než včera. Z jedné strany se rozprostíralo kouzelné moře, kdež to po levé straně se táhla silnice, která se naštěstí neřadí mezi nejfrekventovanější, takže čistý mořský vzduch lechtající naše nosy nebyl nijak narušován. Dokonce jsem vyrazila pouze v lehké džínové bundě a svetříku, protože sluníčko krásně hřálo. Toho nejspíše využili i místní běžci, kteří kolem nás pobíhali v zářicích tričkách (již se také chystáme). Po 3 kilometrech jsme dorazily k pláži "A Marosa". Bohužel sluníčko se schovalo a začal foukat otravný vítr. To však nevadilo přítomným surfařům, jenž se pokoušeli "chytit" nějakou tu vlnu. Lara tento sport miluje, a tak přemýšlíme, jestli ho neokusit také.
Řekla bych, že ani dneska jsme nedaly nožičkám moc odpočinout a na zítřek rodinka plánuje výlet do vedlejší větší vesnice. Počasí nevypadá špatně, takže já jsem jedině pro. "Ádios"

Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb