no juz juz niedlugo


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Crystal Palace
February 4th 2011
Published: February 4th 2011
Edit Blog Post

No wreszcie cos sie ruszylo... przekroczylam ciesnine,wprawdzie jeszcze nie gibraltarkska tylko La Manche,ale juz wydostalam sie z gipsu,domu i wreszcie jestem w podrózy.Wielkie Dzieki Ewa i Michal za dostarczenie mnie na czas do samolotu😊Jestem u mojej Kochanej Goscinki w London Crystal Palace. Ogromny ten London strasznie.Widzialam swiatelka z samolotu. Widzialam juz Big Bena i pozdrowilam od Ewy😉 Chlopaki przecieraja pomaranczowo mandarynkowa Andaluzje i juz juz niedlugo...


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

Duzy nie duzy ale BENDuzy nie duzy ale BEN
Duzy nie duzy ale BEN

TAK mglisty i rozmazany jak moje wspomnienie Londynu :)
,bridge,,bridge,
,bridge,

dzungla very cywilizowanych swiatelek
..
.

London Aj ;)
lece bo chce...!lece bo chce...!
lece bo chce...!

lece bo zycie ma seeens ..czy sa pieniadze ,czy nie...;)
zachodzachod
zachod

fajny mialam lot londyn-malaga,bo o zachodzie slonca swiat z gory jest jeszcze piekniejszy
..
.

Don Kichol i jego dzielny szkap w palmowym gaju.


Tot: 0.11s; Tpl: 0.01s; cc: 17; qc: 59; dbt: 0.0673s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb