Hygge i Torquay

Europe » United Kingdom » England » Devon » Torquay
September 25th 2016
Published: December 10th 2016

Wow!

Jeg tog til Torquay, hvor jeg blev samlet op af Indy, som jeg skulle bo hos. Hun fortalte mig lidt om Torquay og nogen af de steder hun kunne vise mig. Hendes lejlighed var helt fantastisk! Den var så hyggelig indrettet og jeg fik endda mit helt eget værelse! Det var jo luksus! Jeg elsker at couchsurfe!

Jeg fik lige lagt mine ting af og fik lidt frokost, inden Indy viste mig rundt i området. Vi startede med at tage til en park, der ligger helt ud til kysten. Det var et fantastisk smukt område. Derefter tog Indy mig over til en anden park, hvor der er en ”gammel by”. Det var et rigtig hyggeligt område. Der var også en sød lille kirke, der var pyntet op. Der var et eller andet over kirken der gjorde, at man følte, at man trådte ind i en anden tidsalder. Det var virkelig interessant. Det var også en meget smuk park! Den var kæmpe stor og det er helt sikkert et godt sted for en familie udflugt. Vejret var helt fantastisk, så der var bestemt intet at klage over!

Efter vi havde brugt nogle timer i parken, kørte vi hjem igen og lavede lidt aftensmad eller Indy lavede aftensmad. Det smagte himmelsk! Det var noget så dejlig simpelt som pasta med tomatsauce. Jeg var i himlen! Bag efter viste Indy mig hendes pladeafspiller, den helt gamle slags! Det var fantastisk! Lyden var ubeskrivelig!

Indy skulle arbejde dagen efter, så jeg tullede bare rundt i byen på må og få. Jeg startede med at gå langs kysten, hvilket var en fantastisk tur! Jeg endte nede ved havnen og det var vildt hyggeligt at gå langs havnepromenaden. Der var et pariserhjul midt i det hele. Om aften lavede jeg aftensmad til Indy. Det var hun ikke vant til, men hun kunne godt lide det jeg fik bikset sammen. Jeg mener, jeg prøvede at lave noget indisk, men jeg kan ikke hundrede procent huske det. Indy er for resten fra Morocco og hun havde mange interessante krydderier! Jeg havde nydt at tilbringe tid sammen med Indy og hun havde været en fantastisk vært! Dagen efter slappede jeg af om formiddagen og da Indy havde fri, kørte hun mig til stationen. Jeg skulle videre til Nottingham.

23rd December 2016
En gammel bygning (jeg har glemt navnet)

MissBeauty
Endelig fik jeg læst den sidste blog fra Great Britain. Dejlige billeder af dig min elskede Datter. Pariserhjul er vist den korrekte stavemåde...hi hi . Kys og kram Mamma

Tot: 2.634s; Tpl: 0.065s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0456s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb