Burde jeg mon lærer at surfe?

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Cornwall » Newquay
September 23rd 2016
Published: December 8th 2016

Søde roomies

Jeg ankom til Newquay rimelig sent. Jeg lavede ikke det store til at starte med, men jeg fandt da et sted, hvor jeg kunne få pizza. Det var en lidt sjov historie, da jeg endte med at vente to timer, før jeg rent faktisk fik min pizza. Jeg havde fundet en cafe, der var meget anbefalet, der var bare et lille problem. Køkkenet var ikke åbent. Den søde tjener sagde at køkkenet åbnede kl. 17.00. Jeg satte mig ned, spiste et stykke kage og drak en god kop the. Da der var gået en time, var der vagt skifte og den nye tjener fortalte mig at køkkenet først åbnede kl. 18.00…. Jeg satte mig ned og ventede lidt længere. De havde fået virkelig gode anmeldelser og nu skulle jeg bare smage den pizza.

Kl. 18.00 fik jeg endelig min pizza!!! Den var også rigtig god, så jeg var glad for, jeg havde ventet. Da jeg kom tilbage til værelset, var der kommet en ny pige. Hun virkede rigtig sød. Vi aftalte at gå på opdagelse i byen, dagen efter.

Der var morgenmad med i prisen for hostellet, så det var jo meget lækkert. Vi gik bare lidt rundt i byen. Jeg besluttede mig for at få en ny ørepiercing. Det var rimelig interessant, da min roomie (jep jeg kan ikke huske hendes navn) aldrig har set nogen få piercet deres øre eller få en tatovering. Hun var meget interesseret i hele processen. Det var lidt underholdende. Det tog fem sekunder og bagefter ville min roomie gerne se en fyr få en tatovering. Hun var helt op at kører over det.

Om aftenen fik vi en ny roomie. Det endte med at vi alle tog i byen. Det var en super hyggelig aften og vi fik danset en hel del! Det var skønt.

10th December 2016

THE END
Takker for dejlig læsning,som altid føles du så nær. Glad for jeg lige har tilbragt 14 dage med dig i spanien,Tak for det elskede Datter

Tot: 1.91s; Tpl: 0.041s; cc: 13; qc: 54; dbt: 0.0356s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb