En hyggelig univsersitetsby

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Cambridgeshire » Cambridge
September 29th 2016
Published: December 23rd 2016

Vil du med ud og hente min nye bil?

Jeg tog mod Cambridge hen på eftermiddagen. Jeg skulle endnu engang Couchsurfe, så det glædede jeg mig til. Min telefon løb tør for strøm, så jeg endte med at finde en restaurant, hvor jeg kunne lade min telefon, så jeg kunne komme i kontakt med min vært. En af tjenerne på restauranten var meget chokeret over, at jeg skulle bo hos en jeg slet ikke kendte. Jeg forklarede ham, at han havde gode referencer, så det burde være meget sikkert. Min vært Joe kom og hentede mig. Vi gik over til hans Audi TT. Jeg tabte kæben, det indrømmer jeg gerne. På vej til hans lejlighed fortæller han mig, at han skal hente sin nye Audi TT i morgen og jeg var meget velkommen til at tage med. Han sagde det ikke på en pralende måde overhovedet, det virkede endda super hverdagsagtig for ham. Det var lidt vildt.

Om aftenen tog vi ud og spiste. Det var en mexicansk inspireret kæderestaurant. Maden var super lækker og det var rart at vide, at jeg ville kunne finde den over alt i England. Han fortalte mig om meditation og hans arbejde. Han er meget rolig og jeg ville gerne kende hans hemmelighed. Han fortalte mig, at det var meditation der gjorde det for ham. Det kunne være jeg skulle prøve det.

Dagen eftertog Joe på arbejde og jeg havde en rolig morgen, inden jeg gik ind mod byen. Der er rigtig mange forskellige colleges, som jeg kiggede lidt på. Jeg gik ikke ind, for det måtte man ikke lige i øjeblikket. Jeg fandt også en helt fantastisk god café! Den var 100% vegetarisk og den lå i en lille gyde, så man ville ikke finde den, medmindre man vidste, hvor man skulle lede. Jeg fik en helt fantastisk burger og til dessert, fik jeg is! Jeg var i himlen!

Senere på dagen endte jeg i en park, hvor jeg lagde mig ned og slappede af, indtil jeg skulle mødes med Joe. Joe kom og samlede mig op, inden han skulle ud og hente hans nye bil. Det tog pænt lang tid, da han selvfølgelig skulle gennemgå papirerne med forhandleren. Det var rimelig vildt at være med i en sprit ny bil! Han spurgte også om jeg havde lyst til at køre den. Det takkede jeg pænt nej tak til, da jeg tro, det ville have endt med, at jeg havde bulet hans nye bil. Jeg ville være alt for nervøs.

Vi fejrede hans nye bil med at spise aftensmad på Sticks ´n´ sushi! Jeg var så glad for, at jeg havde fundet Sticks ´n´ sushi i Cambridge! Det var jo fantastisk! Det smager altså bare så godt!!

Dagen efter satte Joe mig af på stationen, da jeg skulle til Ramsgate.

23rd December 2016

Great Britain
Jep god blog

Tot: 1.176s; Tpl: 0.093s; cc: 15; qc: 32; dbt: 0.0387s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb