9.den - Volovets


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Zakarpatsky
September 4th 2017
Published: September 27th 2017
Edit Blog Post

Rano uplne nahovno, moc nevyspaty a venku dazd.

Presuvam sa na stanicu elektriciek (lokalny vlak, nie klasicka elektricka). Kupujem listok na 9/06, caka ma cca 4,5hod na drevenej lavici ale co,treba to skusit.

Po nakupe listka smer stretko. Podnik je este zatvoreny, cs nikde, rozmyslam ci som vlastne na spravnom mieste, obieham prilahle putiky, snazim sa napojit na freewifi resp snazim sa rozbehnut surfroam. Nic sa nedari. Stretko bolo naplanovane na 8/00, 8/30 to teda balim a cakam v cakarni. To aj neake podivne individua a smradecek ale hlavne je tu sucho a teplo.

8/50 nastup do elektricky, kde sa mi podarilo rozchodit surfroam. Stara sprava na facebooku od cs, bude meskat 10.min, odpisujem,ze som cakal do 8/30 a jej nikde, odpoved ma prekvapila, sedela tam uz od 8/15. Kurva bol som uplne v inom kafecku.

Riadne na seba nasraty, ze som si este rano neoveril nazov podniku a prakticky zbytocne prehnal cs z jedneho konca mesta na druhy a este v takomto necase, sa pohynam poloprazdnou elektrickou smer volovets.

Jaj takto to posrat, ah jaj.

Na drevenej lavici sa spociatku sedi dobre ale po hodine ma uz dost boli zadok.

Listky kontroluje/predavaju dve sprievodkyne, kazda ma svoju stranu. V pohode sa da kupit listok az v elektricke, netreba ist do pokladne, i ked pred vstupom na nastupiste boli turnikety, tie boli vypnute.

Okolie uplne fajnove, same kopce a dazd.

V suprave chodia aj predavaci jedla, napojov.

Den blbec pokracuje aj po vystupeni na mini stanici volovets.

Hadzem do navigacie ubytko, idem si popri ceste, zacina padat drobny dazd, po 10.min som na mieste. Kukam a ubytko nikde. Pytam sa okoloiducich, vraj mam pokracovat este 2,5km stale rovno po hlavnej, pre istotu si toto overujem u dalsieho cloveka.

Prichadzam k ubytku, cedula zatvorene, obieham to dokola, zadebnene. V okoli nic, ziadny obchod, len dalsie ubytko a pumpa

Ubytko strelec komplex som kontaktoval 2 tyzdne pred odchodom, bo sa stiahly z bookingu, odpoved prisla v ukrajincine ale ,ze ma ocakavaju.

Co cul, zhavim teda mobil a rezervujem ine ubytko, hned po rezervacii sa otvaraju dvere a vychadza von majitel. Jak naschval.

Moje najdrahsie ubytko mimochodom, 30€/ 2 noci. V celom hoteli som iba ja. Izba s vlastnou kupelnou. Tam to trochu smrdi ale majitel mi vysvetluje, ze vodu ma napojenu z mineralneho pramena (samozrejme to ide cez filter) a vklude ju mozem aj pit.

Bohuzial kedze som tu sam, restika nefunguje, nastastie je blizko koliba.

Tu hned navstevujem, bo od hladu uz ani nevidim.

Sadam za stol, prinasaju mi jedalnicek, chvilu ho listujem ale vsetko v tom smiesnom pisme, tak vravim mladej casnicke (rodinny podnik) nech mi volaco donese, ta anglicky nevi, slovensky mi nerozumi, nastastie opodial sedi jej mama, tak ta jej volaco diktuje.

Ako prve dostavam pivo (to pochopila) a cul zacina prekvapenie. Prinasa mi salat, po 2.min chleba, po 5.min borsc asi po 15.min zemiaky v supke a na nich slanina. Polievka zjedena, tak este chvilu cakam a pomalicky zacinam jest zemiaky. Som si tak myslel,ze to je asi vsetko. Ked uz mam polku krumpel zjedenych (2ks, na polovicu) prinasa mi saslik. Kurva jak keby to nemohla donist vsetko naraz, resp polivku a potom ostatne.

Jedlo vynikajuce, prichadza mladsia casnicka (asi stredoskolacka co pomoha v rodinom podniku) objednavam dalsie pivo. Chvilu sa nic nedeje, zrazu prichadza s poharom vody a s tabletkou. Tak toto ma uplne dorazilo 😊 Kukam na nu,ze co to. Ukazuje na hlavu,ze aby ma nebolela. Nakoniec vysvytlo ,ze zle pochopila moju jednoduchu objednavku, ked som ukazal na prazdny pohar od piva a povedal som este jedno poprosim.

Presun nazad na ubytko, 2.min chodze. Tu citanie knihy a pospavanie. Do dediny nema zmysel chodit, dazd a hlavne asi 30.min pesi popri ceste.

Na veceru teda o 20/30 zas do koliby. Zla sprava, uz nevaria. Tak davam 2 piva a som na wifi,bo na hotely nefunguje.

Dufam,ze mi dalsie ubytko nestrhne neaku tu pokutu za zrusenie ubytka co som rezervoval ako nahradne. Som im hned pisal,ze som si pomylil mesto.

No a preco vlastne byvam za 30€/noc a nie za menej ked sa dalo. Booking cul dava referali 15USD, 10 percent z ceny a ine. Kedze miriam si rezervoval cez, moj ubytko v taliansku, dostal som za to 15usd (cca12,5€), no a ja som pouzil na toto ubytko jej referal, tak ocakavam rovnaku sumu.

Po navrate z piv uz len spanok, zajtra ak nebude prsat tak tura, ak bude, tak fakt nevim co tu budem robit, bo debil som si zobral veci na 25C a nie na 15C a dazd.

naklady (1€ = 29,3049 UAH)

elektricka lvov - volovets 9/06hod - 25UAH
jedlo, borsc, zemiaky so slanonou, saslik, 2piva - 215UAH
2xpivo - 48UAH

foto
Volovets

Advertisement



Tot: 0.67s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.4092s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb