7.den - Lvov


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Lviv
September 2nd 2017
Published: September 26th 2017
Edit Blog Post

Postel zbalena okolo 8/00, navlecky odnesene dopredu.

Na ranajky do seba tlacim keksiky.

Cez noc sa tu par ludi uz obmenilo ale opat ziadne vodka party neboli. Tak cul ozaj nevim ci som mal na to len stastie alebo je to len mytus.

Lvov ma privital zatiahnutou oblohou, s tym,ze sa to moze kazdu chvilu spustit.

Na stanici ma vyzdvihuje couchsurferka.

Hned padame do jej oblubeneho podniku Celentano blizko stanici. Pyta sa ma ci som mal red soup. Tak reku ne, no ked mi to donisli bol to borsc. Uz aspon vim jak to nazyvaju po anglicky 😊

Polievka zaliata kavou, zaujimava kombinacia ale uslo to.

S plnym bruchom zacata prehliadka lvova, ktory mi kyjevcanky vychvalili ale ma aj varovali, ze je to mega turisticke mesto.

Postupne sme navstivili Church of Sts. Olha and Elizabeth, katedralu svateho juraja (pri oboch objektoch svadobania), velky fajnovy park Park im. I. Franka az sme sa uzkymi ulickami dostali do centra. Kde sa so mnou z nicoho nic cs rozlucila, po otazke kolko zarabam. Inak uz mi bolo aj divne ked som jej posielal ziadost a odpisala nieco v zmysle,ze mi ponukne aj nieco viac. Dobuducna teda musim svoj plat ztrojnasobit ked sa ma budu pytat 😊

No nist teda, pomotanie po centre a presun zasa smer zel.stanica, na hostel.

Z centra pesi cca 35.min normalnym krokom. Dalo sa ist aj mhd ale konecne zacalo vychadzat slnko, tak preco to nevyuzit na prechadzku po cudzom meste.

Hostel Lyubin najdeny vdaka gps hned. Len problem bol dostat sa dnu. Obkoleseny plotom a vratnicou. Vratnik teda vola na ubytko, mensi rozhovor a pusta ma dnu.

Na recepcii dve devy. Ukazujem im moju rezervaciu, tu v systeme nemaju, vraj som mal zaplatit dopredu (ano bolo to v podmienkach), som myslel, ze si to strhnu samy, no nikto si nic nestrhol. Takze moju rezervaciu neuznavaju a musim si zaplatit drahsiu izbu na 2 noci za 260UAH, povodne to malo byt 160UAH. Platim revolutom, s tym,ze po navrate domov budem celu zalezitost reklamovat u bookingu.com

Povodne som mal mat 4dorm, cul mam 2dorm. Spim hore, dole podomnou ukrajinec ,z ktoreho sa nakonec vyklul alkoholik a fetak.

Na ubytku zasa zvacsa dlhodobo byvajuci robotnici a robotnicky.

Na izbe cca 3.hod oddych a nazad do mesta na dalsie cs stretko.

Povodne som chcel ist elektrickou ale ta nechodila a nechodila, blba zastavka. Tak som sa na to vyprdol a zas si to odslapal.

CS neskutocna, tuto si veru berem domov 😊

Prehliadku zaciname vyslapom na "velky hrad" po schodikoch.

Ono to ani hrad neni, je to len jedna stena. CS raz na nu vyliezla aj s kamoskou a potom nevedeli zliest, tak cakali hadam aj neaku hodinku kym im niekto prisiel pomoct.

Nad hradom pekna vyhliadka plna ludi, samozrejme niektory v ruke vodka, pivo 😊

Z vyhliadky putujujeme lahsou ale dlhsou cestou do centra mesta.

Co sa tyka velmi fesnej CS, tak ta pracovala najskor na veterine ale sekla s tym a cul ma web na predaj kvetin. V zahranici este nebola, jej sen je Nepal.

Smer jedlo a opat prevdzka Celentano ale tentokrat uz nie na okraji mesta ale priamo pri Katedrále Nanebovzatia Najsvätejšej Panny Márie. Kde na tie nazvy teda chodia.

Pizza slabucka, pivo ok ale tez nic extra.

S pizzou v bruchu si kracame k jednej z mnoha atrakcii Lvovu, trabant na streche. Ten sa nachadza na streche restiky Dim Legend , milion schodov, ku koncu dost uzke, kopa okukavacov a paradny vyhlad zo strechy, doplneni posedenim si v trabante.

Spalene kalorie treba doplnit, CS ma berie na croasant plneny bananom a cokoladou, obdalec este kaficko so slahackou a snickersom.

Toto vsetko sa chystame ist zjest k jednemu z monumentov co tu je. Chceme prejst krizom cez cestu ale zastavuje nas miestna domobrana, nie, nie, pekne po prechode chodte.

Domobrany je tu kopa, udajne to robia zadarmo. Ma to vyhody, zatial som nikde nevidel povalovat bezdomovcov resp opilocov.

Vecer ukoncujeme v Pravda Beer Theatre . Paradny podnik, kopa piva ale hlavne ziva muzika, normalny mini orchester na druhom podlazi.

My si sadame na tretie podlazie, mame stastie pre dvoch sa stol nasiel hned, vyhadzovacka odopina lano a uz sme pri stole.

Som si pripadal jak volaka celebrita, dojdes si do podniku, vsetci poctivo cakaju kym pride na nich rada, no ale my nie, len co nas zbada obsluha uzaj nas pusta dnu 😊

Podnik natrieskany, orchester hra, uplna parada.

Objednavam si prve pivo, brr, to ne ale vypijem ho, prichadza dalsie pivo, trochu lepsie ale nic moc.

Vsetkych hosti zacina obchadzat obsluha s mechom v ruke. Fasujeme prazdne plastove flase. Cely podnik zacina buchat do rytmu muziky. Fakt parada.

Cas pokrocil, cs musi zajtra skoro vstavat tak sa nieco okolo 23/00 lucime.

Na ulici si vypocujeme miestnych umelcov, som im tam hodil 2UAH. Dobre hrali aj spievali.

Este mi ukazuje vchod do podzemneho klubu Kryjivka. Dnu pustaju ludi len co poznaju heslo. To je jednoduche kedze sme na ukrajine, proste slava ukrajine alebo nie 😊

Bohuzial ona dnu uz nejde a mne sa tam samemu nechce, tak to balim a idem nocnym lvom domov. I tak som uz dost unaveny z tolkeho chodenia a slabeho spanku vo vlaku.

Do ubytka sa dostavam opat cez vratnicu ale uz mam svoju karticku,tak len pip a uz som v komplexe.

Moj spolunoclaznik prichadza az nad ranom.

Zajtra ma caka dalsi couchsurfer, dufam,ze nebude taky ako ten moj dnesny prvy.

naklady (1€ = 29,3049 UAH)

ranajky bors,2kavy - 2,07€ (platba kartou revolut 61,5UAH)
2x ubytko hostel lyubin 2dorm share bathroom - 8,72€ (platba kartou revolut 260UAH)
2xkava - 2,05€ (platba kartou revolut 61UAH)
2xpirohy - 13UAH
pizza,pivo, dzus - 138UAH
bananovy croasant - 28UAH
muzikanti na ulici - 2UAH

foto
Lvov

Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb