107.den - Kyjev (cintorin baikovo)


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Kiev
May 28th 2019
Published: June 7th 2019
Edit Blog Post

Rano sa ma novy recepcny pytal ci som uz zaplatil ubytko. Hej, vcera, vraj nie, tak predvcerom, ok.

Ono jaksi stracam prehlad o case.

Ranajky opat v puzatej, tentokrat vsak ine menu.

Odtial pesi busom okolo olympijskeho stadiona az k cintorinu baikove.

Vonku pekne slnecno, tak slapky a kratase.

Ulice plne peknych ukrajiniek.

V jednom podchode v mi obchode kupujem sluchatka pristone, cul uz len natahat hudbu do mobilu.

Cestou ma opat zacalo nieco tlacit, zrejme zaludok neni zvyknuti na hriby.

Na cintorin prichadzam od zadu popri nemocnici.

Na nahrobkoch vyobrazene portrety pochovanych, niektory v ich oblubenych cinnostiach, trebars dirigent.

Ine nahrobky mali busty resp sochy v zivotnej velkosti.

Hlavny ciel je vsak budova kde zacinaju svoju put mrtvi.

Budova uplne vystrihnuta ako z neakeho scifi filmu z dalekej planety.

Rozdelena na dve casti, v oboch prave prebiehal pohreb tak okolo truchliaci ludia.

Po pokochani sa budovov a nahrobkami pochodujem do ocean mall.

Ten mi odporucila cs z nedele.

Pri vchode security ako na letisku ale mali nahaku.

Dnu kopa znackovych obchodov a mensie morske akvarium.

Sportovy obchod najdeny len jeden, dost velky ale topanky som si nevybral.

Vo food courte kupa jedla v tackarni. Som sa dobre odrbal s cerstvim dzusom (0.25l), ten ma vysiel skoro ako jedlo.

Najedeny do podzemia do supermarketu.

Alkoholove oddelenie tu zaberalo dost velku cast, hlavne tvrdy chlast.

Kupujem penu na holenie.

Metrom par stanic do tur.obchodu kaprikon.

Ten ma dva vchody, z ulice a z dvora. Ja som siel z dvora, musel som pouzit zvoncek aby ma dnu pustili.

Vyberam si topanky (cena dost velka ale na tur.veciach nesetrim) znacky bestard. Nikdy som o nej nepocul ale topanky vyzeraju kvalitne.

Problem s platbou. Na revolute nemam dost penez a na fio mam nastaveny limit na platby na 50€.

Jeden z predajcov mi teda dava hotspot.

Registrujem sa v ich obchode, zlava 6perc, no karticku nakonec zabudam na obchode.

K topankam fasujem podsedak, dar pre kakavo.

Plny nadsenia pochodujem ulicami na ubytko.

Tu manazerka, hned chcela vidiet moj pas, rezervaciu. Vraj som nezaplatil.

Tak reku hej a neriesim to.

Neskor zas dobehla, ze nikto si nepamata, ze som im daval prachy. V pohodicke jej opat vysvetlujem postup platby.

Takto preveruje kazdeho prichodzieho hosta. Najvacsie problemy ma s narusenu cinanku, ta nist nerozumi.

Irancania tez hovorili, ze cinanka je daka divna.

Neskor za nu do izby prichadza stary cinan, posila ho kade lahsi.

Nevim ci je kurva alebo co. Ale skor ne, proste je blba.

Na cs nikto nereaguje, ked aj hej tak nist z toho.

Pohladnice kupenene v tur.info centru. Nikde inde som nezohnal a ak hej jebovci chceli 25 resp 50.

Na poste oproti minulajsku zadny problem, znamky uz neboli uschovane v sejfe na konci posty. Co ma prekvapilo i tu sa dalo zaplatit kartou. Svk posta by si mohla brat priklad, ta prijima (la) len karty svojej banky.

Vecera zas v puzatej, ono vzdy si davam nieco ine, dnes to bola ryba.

Po veceri presun do baru, tu torta zapijana konakom.

Dosli aj traja domaci, kopa jedla a na zapitie si hned zobrali flasu vodky. Ukrajina style.

Tentoraz si v bille vystavam radu na piva, cakacka 15min.

Berem 3 staropramenov.

Tu tez alko cast dost velka. Ono kazdy co tu nakupoval bral chlast.

Pri arche priatelstva sadam na travu a slohnutim otvarakom z ubytka nacinam prvu flasu.

Ludi opat kopa. Samozrejme dost i s alkoholom.

Po zotmeni presunutie na obluk pred podium.

Tu uz len alkaci.

Domaci pustali ukrajinsky rap.

Zaujimave bolo sledovat mlady par, ona ukrajinka on cudzinec.

Zrejme ich posledny vecer, sa na nho stale vesala ale on bol uz myslou doma.

Nuz difca do europy nepojde.

Cestou opat moj spolubyvajuci hral na ulici.

Na izbu okolo polnoci.

Osadenstvo sa chystalo prave spat.

Cinanka zas o nicom komunikovala s irancanom.

Se mnu vcera pred spankom, zacala konverzaciu ale po dvoch otazkach to hned ukoncila, ze ide spat. Clovek nepochopi.

Manazerka zrejme moju platbu nasla bo uz neotravovala.

Topanky som tusim kupil trochu velke, uvidime ako si na ne zvykne noha.

Naklady :

Ranajky puzata huta : 2.6€ (75h karta)
Obed v ocean plaza : 5.76€ (166.5h karta)
Sluchatka mi piston : 8.63€ (249h karta)
Nakup : 3.29€ (94.89h karta)
Zmrzlina : 43h
Metro : 0.28€ (8h karta)
4xpohladnice : 44h
4xznamky : 3.73€ (108h karta)
Vecera puzata huta: 4.73€ (137h karta)
Konak, zakusok, puzata huta : 2.67€ (77h karta)
Nakup: 3.4€ (97.95h karta)
Topanky : 171.83€ ( 498h fio karta)


Advertisement



Tot: 0.1s; Tpl: 0.02s; cc: 8; qc: 28; dbt: 0.0745s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb