Gandia


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Valencian Community » Gandia
February 1st 2009
Published: March 21st 2009
Edit Blog Post

Gandia



Jeg er vendt tilbage til Valencia efter at have været på sprogskole 2 uger i Gandia. Formålet med Ganida var at lære spansk og at os som skal studere på UPV (Valencias Tekniske Universitet) lærte hinanden at kende. Vi boede i lejligheder 4 og 4 i en lejlighedsblok med cirka 30 lejligheder. Det var mega sjovt - men jeg fik ikke lært så meget spansk... Gandia ligger på Spaniens østkyst ud mod middelhavet på Costa Brava. Stedet minder om en typisk spansk ferieby; Den er bygget til grisefest, sangria og spaniere i småbukser om sommeren, og om vinteren er den øde. Men som i kan se på billedet så er stranden helt fantastisk. Det gode ved Gandia var at lære rigtig mange mennesker at kende, så nu da jeg er tilbage i Valencia, kender jeg 30-40 mennesker.

Mange hilsner fra Rasmus




Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

Frikadeller!!Frikadeller!!
Frikadeller!!

To svenskere (Sara og Greger) og jeg lavede frikadeller/kötbullar.
Paul og KellyPaul og Kelly
Paul og Kelly

Kærestepar fra Singapore som jeg lærte at kende i Gandia.
Nin(tendo)Nin(tendo)
Nin(tendo)

Nin er fra Hong Kong. Sover 20 timer i døgnet.
Ari!!!!!Ari!!!!!
Ari!!!!!

Ari er fra Calabria og er mega underholdende!


Tot: 0.103s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb