PARADETA

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona
October 3rd 2013
Published: February 5th 2016

GÜN 03 GÜNLERDEN PERŞEMBE:
Plaça Catalunya'ya inince, çok yakında bulunan bir Decathlon mağazasını ziyaret etmek farz oldu..
Palamut bükü pazarcılarından özür dileyerek kendime bir eşofman ( çoğu insan için eşortman) aldım..
Sorarlarsa yine Bazaar de Palamut diyeceğim..
Ayşe'yi servezasını yudumlarken buldum..
Otele gidip biraz toparlandık ve İspanyol taksicisine yolu tarif ederek bu akşam programımızdaki lokanta Paradeta'ya vardık ..
Karı koca çok sevdiğimiz bir yer burası …
Kızım sayesinde keşfettiğimiz Paradeta, ilk geldiğimizden bu yana almış başını yürümüş dükkan sayısını 5 e çıkarmış .....fakat biz illa ki nostaljik takılıyoruz ve ilk Paradeta'ya gidiyoruz ..
Paradeta nin önünde sıraya girdik .
Burası da tüm ünlü Barcelona lokantaları gibi inletmeden içeri almıyor ..
Üstelik balıkçılar kooperatifi olarak solcu bir söylemi de var ....bu nedenle kim olursan ol ..o sıraya gireceksin ve bekleyeceksin …
biz de 30 dakika açılmasını bekledik.
Nihayet 19:30 da büyük Paradeta açıldı.
Burası Barcelona nın özellik taşıyan lokantalarından biri….
Yiyeceklerinizi hemen kapının önüne açılmış tezgahtan seçiyorsunuz.
Sonra, yan tarata şarabınızı ve dilerseniz salatanızı neyin alıyor ve yemeden önce "anında görüntü" ilkesinden ötürü peşin ödüyorsunuz …
Size bir numara veriyorlar ve daha sonra numaranız, anons edilince, seçtiğiniz yiyecekler size sıra ile veriliyor.
Seçme hakkı sizde olunca azdıkça azıyorsunuz…
Mükellef bir akşam
yemeğini şarapla süsledik.
Ayşecik bir pavurya nın son iliğine kadar keyfine vardı.
Gözleri parladı vallaha....
Yemekten patlamış bir halde,lokantadan ayrıldık.
Her gittiğimizde bizi mutlu etmeyi başarıyorlar doğrusu …

Kuyrukta hala içeri alınmayı ümit eden müşteriler vardı…Bu arada 23:00 te kapandığını belirtmekte yarar görüyorum..

Adresi şöyle :

Barrio Gothic sokaklarında etrafın keyfine vararak Plaça Reial e kadar geldik ..artık ritüel haline gelen serveza'mızı içtik ve uyuyup uyuyamayacağız endişeleri içinde odamıza döndük…

Günün Klipi .

Tot: 0.098s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.023s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb