NİHAYET


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Catalonia » Barcelona » Barcelona
May 24th 2022
Published: June 19th 2022
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ISTANBUL-BARCELONA


24 Mayıs 2022 Salı G01


Olacak galiba …

uçaktayız ve saatinde kalktı ..Bu uçuş için yerimi geniş olarak ayarlamıştım çok iyi oldu .3.5 saat bir cendere içinde uçmak pek keyifli değil …

Barcelona'nın El -Prat hava alanına vaktinde indik..bagajımız hazır kuvvet 8 kilo altı uçuyoruz …Hemen çıktık ve Mavi Aerobus' umuzu aramaya başladık .Bu otobüs bizi 6 E kişi başı Placa Catalunya ya taşıdı…

Dersimi çalışmışım yürüyerek Carrer Taller e ulaştım..Ben evi ,La Rambla ya yakın sanıyorum... meğerse epiyi yürümemiz varmış ..

Evi buldum zili çaldım zebella gibi bir herif kapıyı açtı .Bu arkadaşın adı Rab..Rabbim hiçbir şey esirgememiş çocukta ..Odamızı gösterdi ..Göstermelik bir penceresi var ..Gelmeden önce sormuştum..Bu gibi yerlerde penceresiz odalarda bunalıp durabilirsiniz …başımdan geçti ..bilirim ...aman sorun aksi halde bunalırsınız ...


Oda fena sayılmaz ..Dışarıda hava nane ama valizlerle vedalaşıp şehre daldık …açlığımızı gidermek adına önce Boqueria Market e daldık ..Sveta çeşit ve renk bolluğundan affalamış vaziyette…Ayakçı lokantalar tıklım tıklım dolu ..Turist fazlası bunaltıyor …Oturacak bir yer bulduk ve aşerdiğimiz Jamon ve domatesli ekmeğimize kavuştuk ..İki adet Cerveza ( Bira ) yemeğimizi süsledi ..Artık biraz sağı solu görmeye hazırız …

La Ramblas'ta turlar başladı ..Ben 26 mayıs için Los Caracoles'te yer ayırtmak istiyorum …Seyahatin ilk kötü sürprizi ..Los Caracoles kapalı ve ne zaman açılacağı net değil..başka alternatifler aramalıyım …Biraz daha dolandıktan sonra azıcık dinlemek üzere otele döndük …

Uykudan sonra akşam üstü uyandık ve yine haldır haldır Remblas'a döndük .Niyetim "Les Quinze Nits" de sıraya girmek ama yağmur nedeni ile sıra çok az ve biraz bekledikten sonra hemen oturduk..Yağmurun faydalı olduğu durumlarda var yani...Her zamanki servis bütün güzelliği ile devam etti ..Çok iyi bir gece oldu ..Çıkışta "Ocana" da bir cila yapalım dedik ve etrafı seyrederek geceyi bitirdik .

Otelimize döndük ama ayağım da bayağı ağrıyor ve yoruldu..içimde bir his var ....Galiba Barcelona rüyasını gerçekleştireceğiz …


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.116s; Tpl: 0.017s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0574s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb