14.den - tura anaga


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife
December 12th 2017
Published: December 31st 2017
Edit Blog Post

Nadranom som sa stale budil, hore som bol prakicky uz od 4/00, nakoniec vyrazam o 6/00

Na bus c105 cakam len 5.min, odchadza zo zastavky el corte ingles oproti nakupnemu stredisku, ono je to prakticky hned pri bus stanici ale zas naco si nadchadzat 5.min a behat medzi nastupistami.

Cestovne ma prekvapilo, na bono karte som mal 1€ a doplatok bol 0,15€, tak cul nevim ci sa sofer pomylil alebo je to cestovne ozaj take lacne do cca hodiny vzdialeneho punta del hildago.

Bus spociatku plny ale postupne sa vyprazdnoval, vela ludi vystupilo v san cristobal la laguna.

Na konecnej vystupujeme dvaja ludia, ja turista a jeden zrejme domaci.

Hned sa mi naskyta paradny vyhlad na ocean. Obrovske vlny sa rozbijaju o utesy, uplne perfektny pohlad.

Slnko svieti ale mojim smerom je obloha zatiahnuta, hadam sa to rozfuka.

Chvilu ma sprevadza pes ale nakoniec to vzdava, opat sa neda zabludit, len jedna cesticka, dokonca aj znacena. V pripade, ze sa cesta rozvetvuje, na zemi su nahadzane kamene aby clovek nezisol zo spravnej cesty.

Zacina stupanie ale ziadna velka makacka. Hehe konecne idem nalahko, len voda a par jedla, nie ako posledne ked som mal so sebou svoj cely majetok.

Paradny vyhlad na uzinu, dostavam sa az k okraju utesu, opat ocean a skvele vlny. Zistujem,ze hladina je daka mala, tak ju pre istotu doplnim mojimi tekutinami.

Vyssie je stale chladnejsie, moja bunda sa ma dobre v teplucku na izbe.

Povodne som chcel vyliezt aj na vrch Morro Aguaide ale veterne,studene pocasie ma odradza.

Nemec mi vravel, ze v dedinke chinamada su domceky vytesane do skal. No prichadza mensie sklamanie, som si to predstavoval inak, su to len domceky pri skalach.

Za dedinkou pokracujem okolo psieho utulku (?) dalej. Psi su fakt dost agresivny, este ,ze su uviazany, i tak ale radsej nahadzujem rychlejsie tempo.

Vcera v noci prsalo, tomu zodpoveda aj cesticka. Obcas fakt dost blata, niekde sa aj zabaram s topankou. Inak v pohode sa da tato trasa zvladnut aj v obycajnych botaskach.

Stretavam dalsiu zverinu, tentoraz kozy, domcek a dvoch pastierov.

Podla wikiloc sa mam pri casas del rio odpojit zo znacenej zltej trasy a ist kusok po neznacenej cesticke. Bez gps by som tuto nenapadnu odpocku v lese nenasiel.

Cez divocinu sa dostavam az na hlavnu cestu, tu je par drevorubacov.

Pri zastavke Cruce Las Carboneras sa uz opat napajam na dalsiu zltu trasu, ktora ma privedie az do santa cruz.

Asfaltka po ktorej som chvilu siel, fakt kvalitna.

Popri vojenskemu radaru ,ktory je oploteny sa dostavam opat po chvili na asfaltku.

Pocasie sa velmi zhorsilo, zamracene, vietor a maly dazd.

Minaju ma turisiticke busy, nikto nevystupuje pri vyhliadke Mirador Pico de Inglés, len zastavia a hned padia prec. Fakt nahovno pocacie.

Z vyhliadky neni nic vidiet, velka oblacnost. Ak by bolo slnecneo musel by tu byt nadherny vyhlad na cele udolie, okolite kopce.

Zacina zostup, po par minutach uz po dazdi ani stopa a opat slnko.

Konecne stretavam druheho turistu. No skor len horskeho bezca.

Relax na skale, vychutnavanie si vyhladu.

Dole uz vidim aj ludske obydlia a rozne terasovite policka.

Chodnik sa pomalicky meni na minove pole od kozich bobkov.

Ha problem, dom na vrsku, ten strazi bez retaze velky stekajuci pes, pomalicky ale fakt velmi pommalicky idem okolo neho, pre istotu kricim na domacich ale nikto sa neozyva.

Ak by sa po mne tento pes rozbehol nevim nevim ako by som dopadol, nastastie ale z kopca nadomnou nejde dole ale furt steka.

Uzinou sa dostavam na fajn miestecko, rozkladam jedlo ale ani sa nestihnem rozlozit a uz sa pusta dazd. Rychlo vsetko balim a hladam miesto na skovanie.

Bez sance, za dazda prichadzam az na asfaltku, tu ako naschval prestava prsat.

Zmykam tricko, nasadzujem suche dlhe tricko, po par metroch zacina opat prsat.

Ale tu je sa uz kde skovat.

Cakam kym prestane prsat a smer ubytko.

Tu hned davam susit moje premocene oblecenie, horuca sprcha a relax na nadvori.

Opat sa spusta daz, presun dnu.

Prsi celu noc, von veru nejdem, varim si plnene cestoviny, nic moc ale zasitilo to.

Citanie alexandra velkeho. Uplne ,ze paradna osobnost, klobuk dole pred tymto gigantom.

Zajtra skory ranny presun na letisko a smer puta madrid.

endomono trasa

naklady

doplatok na listok na bus : 0,15€ (dokopy som platil zo santa cruz do punta hildago 1,15€)

foto
anaga

Advertisement



Tot: 0.65s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.3915s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb