Bussilla Las Palmasiin

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria
January 15th 2023
Published: February 1st 2023

Nukuin huonosti. Söin vain hotellissa eväitä aamiaiseksi, kahvin hain respasta. Huone luovutettiin klo 10.45. Edellinen bussi 30 meni juuri nenän edestä sangen täytenä. Mutta mikäpä oli odotella seuraavaa bussia lämpimässä varjossa. Se tulikin 20 minuutin päästä melko tyhjänä. Toki se täyttyi matkan varrella. Isommat laukut piti laittaa ruumaan. Las Palmasissa vaihdettin kaupunkibussiin. Majapaikkamme oli hyvin lähellä Las Canterasin rantaa. Huoneistomme ei ollut vielä valmiina, mutta saimme viestissä yhden ovikoodin jolla pääsi tavarasäilytystilaan ja toisen jolla pääsi ulko-ovesta (ja huoneistoomme kun se oli siivottu). Käytiin kahvilla sitä odotellessa. Ovikoodillinen systeemi oli kyllä kätevä: ei tarvinnut murehtia avainten kanssa.

Tavattiin Liisa joka oli tullut Las Palmasiin pidemmäksi aikaa. Jukka lähti katsomaan auditoriota. Liisa tuli rantabaariin juomaan olutta ja vahtimaan tavaroitani siksi aikaa kun kävin uimassa. Liisa vei meidät vielä huokeaan paikallisravintolaan El Madrileño. Hyvä että saatiin sieltä pöytä. Hintataso oli edullinen. Ruokaa joutui odottamaan jonkin verran - sitä oli kyllä sitten riittävästi. Lähikaupan kautta majapaikkaan. Menin nukkumaan jo klo 21.40.

Tot: 0.287s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.1606s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb