62.den - presun domov


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia
October 12th 2020
Published: January 17th 2021
Edit Blog Post

Mega skory budicke uz okolo 2/15.

Rozlucka s juliou a smer vlakova stanica.

Povodne som rozmyslal, ze zoberem cez bolt kolobezku nech usetrim cas ale nakonec som si to rozmyslel.

Som na tom este nikdy nestal a posledny den sa fakt nechcem volade v noci vykotit.

Ulice ludoprazdne, taktiez masazny salon kde ponukaju aj happy end zatvoreny. Kam speje tato covid situacia.

Na stanici si nebolo kde sadnut, dnu sa prechadzali sbskari a obcas neaky ten bezdak.

Listok na vlak som mal kupeny cez net. Ono by sme listky kupovali cez net aj na ostatne vlaky ale jaksi som nenasiel ziadnu fungujucu appku, ktora dokazala predat aj icecka aj regionalne vlaky. Na kazdy bolo treba zvlast appku. Tak sme to riesili v pokladniach.

Vlak prichadza nacas.

Dnu len asi tak 10ludi.

sprievodca nacitava qr kod bez problemov.

Vyskakujem na zastavke modlin . So mnou vyskakuje aj tych 10ludi. vsetci smerujeme po mostiku pred budovu zel.stanice kam pochvili prichadza bus, ktory nas odvaza na letisko.

Listok mam este z vlaku, je to take combo bus+vlak.

Vonku nenormalna zima.

Keby bolo dobre pocasie a normalny cas, siel by som na letisko pesi a kukol tuto malu dedinku, no skoro rano, v tme a v zime to nemalo vyznam.

Vchadzam do haly, tu meranie teploty ale nestandartne pre mna.

Clovek pride k ramu, prilozi zapestie k meracu a caka co to vyhodi. Mne to tam prilozit poriadne neslo, tak asi na 5x ma to odmeralo.

Sup a uz som na mini letisku, kde je riadna zima.

Ludi dost, pojedavam pekarenske vyrobky a uzivam si volnost bez masky.

Tu hned nasadzujem ked mi dojde jedlo a voda.

No masku nemam, mam len nakrcnik, jednorazova maska je v batohu, to ak by robil wizzair problem.

Security v pohode.

Je tu dost spanielov, bo predomnou odlieta let smer pyrenejsky poloostrov. Ti ako je to u tychto juzanskych narodov zvykom, hlucny, dezorganizovany.

Nastup do lietadla v pohode, taktiez let do viedne.

Tu ziadne kontroli na covid. Teda kontroli boli len pre akcnych ludi co sa ohanali tranzit papierom a sli k stoliku s vojakom, ja som stolik ignoroval, vojaci, ignorovali mna, tak rychle opustenie priletovej haly.

V spare davam klasicku bavorsku sekanu v zemli (cena od 1€, zalezi podla kg) a zapijam to kapucinom. Predavacka mi zabudla nablokovat kapucino ale potom sa uvedomila. Ja som to nieako nespozoroval, bo len prikladam kartu a nekukam na cenu. Sak civilizovana krajina, nie ako azijsky/africky zmrdy kde clovek musi vsetko kontrolovat.

Ludia tu poctivo nosia masky.

Slovak lines, ktory je uz jediny dopravca na svk prichadza nacas.

Od sofera si berem free malu vodu, usadzam sa na miesto a hor sa domov.

Cestou kontaktujem juliu. Ze co by povedala keby kupim letenku do dortmundu. Suhlasi, tak vyuzity free wizz air kredit a o mesiac letim do dortmundu.

Zajtra ma caka zdravotna prehliadka a podpis zmluvy a v stredu uz zarezavam opat v amazone. Idem opat cez manpower, minule som bol s nimi spokojny.

Plan je tam ostat asi do maja a potom zrealizovat tohtorocny plan, ktory mi covid19 zrusil. Uvidime ci sa to podari. mam tam bonus drahy island ale zas za 20€ (de facto gratis, bo wizz free kredit) spiatocka by bola skoda to premrhat. Potom azory, ukrajina, moldavsko a -stan krajiny, s tym, ze by som mozno zacal/skoncil v rusku. No to je este vsetko hudba buducnosti, ktovie co sa ako vyvinie bud s juliou alebo s covid situaciou alebo s niecim inym.

Na nivach chytam rychlo bus smer sered, kde ma vyzdvihuju nasi a uz som doma.

Co sa tyka okolia niv, tak tam uz je vidiet progres, uz skoro ziadne stavenisko, som ozaj zvedavy ako to bude vyzerat ked to dokoncia.

Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 28; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb