Predbezny plan (dortmund)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia
October 31st 2020
Published: November 4th 2020
Edit Blog Post

Do Dortmunduidem prioritne kvoli stretku s juliou.

O tomto meste neviem vobec nic a ani nic neplanujem specialne, samozrejme mimo obzretia si fut.stadionu. Skoda, ze sa ziadny zapas nehra, musi tam byt skvela atmosfera.

Letanka kupena za posledny ryanair voucher z viedne za 22€ rw. Tym padom mam ryanair voucheri vybavene (i ked mi na tomto este ostalo asi 1,5€).

No teda vybavene, rumbo mi dlhuje este dva lety ale neriesim to, kedze som zahojeny s wizzair kreditom. Taktiez mam este jeden nevyuzity voucher od sata airlines, ten planujem vyuzit v maji, ked by som mal letiet na azory (zatial kupene len pripoje do porta).

Na turkisch airlines mi koncia tento rok mile, no letenku za ne nekupujem (tento rok som mal mat za to kisinev, istanbul, budapest cca 50€ plus mile), kedze buduci rok uz mam rozplanovany. Objednavam za mile teda ponozky.

Busy na viedenske letisko su riadne okresane, flixbus a ani regiojet uz nejazdia. Slovak lines ide kazde dve hodiny ale radikalne zdvihli ceny na 9,9€ za jeden smer. Ja som mal este stastie a podarilo sa mi to kupit za 5,9€. Teraz i trochu lutujem, ze som v lete nekupil unlimited pass vo vyhodnej cene na slovak lines ale kto mohol vediet, ze pojdem tak casto do viedne.

Na cl foru vsak vyuzivam ponuku caliho a kupujem od neho za 110usd priority pass do letiskovych salonikov s neobmedzenim vstupom s platnostou jeden rok.

SVk sa chysta k celoplosnemu testovaniu na covid, ktoreho vyznam mi unika, kedze hranice su stale otvorene.

V robote si menim zmenu z piatka na pondelok, nech si test v klude vybavim a hlavne nech som neni v sobotu rano po nocnej uplne rozbity.

Lenze saso matovic v pondelok oznamuje, ze sa testovat bude len od soboty do nedele. Co je pre mna sibenicny termin, kedze moj bus do ba ide o 8/00, v zalohe mam este vlak z tt 8/44 avsak tam by som musel nechat auto.

Uvidim teda ako sa rano vybavim a ci vlastne i odletim a ci nakoniec aj neskoncim v nemeckej karantene, kedze svk je pre nemecko cervene, rovnako aj rakusko pre nemecko.

PCR test mat nebudem, tak uvidime.

Advertisement



Tot: 0.829s; Tpl: 0.019s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.4434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb