Predbezny plan (europa+str.azia)

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
March 12th 2020
Published: March 21st 2020

Po prichode domov z poslednej cesty nasledovala navsteva uradu prace, odkial ma cca po 2.5mesiaci vyrazili, bo som odmietol pracu v amazone.

Paradoxne, nakoniec som sa tam na 4mesiace zamestnal. Skusenost zaujimava ale dlhodobo za pasom by som si to tam predstavit nevedel.

Po tejto skusenosti, by som si vsak z amazonu objednal naozaj len minimum veci (oblecenie, kable, topanky, knihy v ziadnom pripade nie), resp len veci co maju na krabici original tovarensku pecat.

Jedna pani co zacinala v prahe, to zhodnotila asi takto "svk amazon je hnoj, kde sa ide na kvantitu a nie na kvalitu, v prahe naopak, inde tazko povedat.

De facto som zacal pracovat po 2rokoch nic nerobenia.

Medzi tym som mal doma cez cs japonku, 2kolumbijcanky a filipinku.

Filipinke som vratil jej pohostinost ked som bol u nej v davao a na ostrovceku.

Vo svedsku ma vydatu sestru, takze nasleduje jej kroky a uz si tam narazila sveda. Na filipinku dost obezna.

Japonka cestuje po svete, jej ciel navstivit 100krajin, uz je skoro pri konci. Prakticky celu eu ide cez cs, pise si aj dennik, keby onom viem skor, tak ju neubytujem. Zvacsa jej ide cisto len o free ubytko. Inak baba nesktocne pekna.

Ak nahodou byvala v hosteli, tak vyhradne pre japoncov a na ceste sa zgrupovala len s japoncami. Co ma trochu zarazilo, tak v mexiku si nasla jedneho japonca co s nim cestovala avsak kazdy spaval v inom hosteli. Nuz divne teda.

Kolumbijcanky som zavolal k sebe aby som si vytvoril kontakty v tejto krajine.

Jedna tu bola len jednu noc, fajn baba.

Druha to uz bola dlhsie a nakoniec sme spolu chvilu aj cestovali, stretko v madarskom visegrade a potom smer orava za lenkou z kl (neni odtial len som ju tam stretol), ktora bola prave doma. A odtial sme sli aj s jej vzdialenou (chorvati) rodinou do krakowa. Takze v polsku sme na ubytku boli slovaci, chorvati, kolumbia a uk (lenkyn znamy). Fajn vylet s fajn ludmi. Kolumbijcanka neskutocne pekna a dobre sibnuta.

Po nastupe do amazonu sa mi ozvala hkg baba co som stretol v irane. Reku, ze ci moze prist. Tak na koniec februara 2020 uz bol plan jasny.

Baba nenormalne pekna a trochu sibnuta. Fajn tyzden. Normalne som sa do nej zahladil a bol ready ist do hkg.

Ale nakonec je vsetko inak.

Na al fore naskocilo, ze cez appku edreams (rozne mutacie) sa daju nakupit letenky aj s 50perc zlavou.

Zacal som vymyslat ako to nakombinovat, bo z davna som mal kupeny let bts-kyjev a kisinev-ist-bud (mal som mile u turkish airlines).

Sup, sup a na svete sa zrodil zaujimavy itinerar :

vieden-porto-madeira-terceira-ponta delgada-lisabon-bergamo-malta-bts-kyjev-kisnev-istanbul-budapest-astana

Letenka medzi azorskymi ostrovami je gratis cez sata airlines, podmienka vsak bola, ze mam prilet na jeden z ostrovov a odlet z druheho, s tym, ze na prvom sa zdrzim max24hod. Aby som to splnil kupil som este let lis-terceira, bo na terceira je plan ostat cca 5dni.

V tomto denniku, nebudem pisat naklady, obcas len spomeniem neaku tu sumu. Sa mi to uz nechce zapisovat. Dennik tiez asi nebudem pisany kazdy vecer, uvidim podla situacie.

No a preco idem na cestu a uz sa neusadim? Odpoved je lahka, uz je neskoro sa usadit, kym by som nieco vybudoval bolo by mi uz cez 40 a povedzme si pravdu to je uz fakt neskoro na rodinu. Ono uz cul je problem najst neaku babu, nie to este o par rokov.

Z vszp sa pre istotu odhlasujem, bo ktovie kolko nakonec budem vonku, plan cca 4mesiace a za tu sumu sa mi oplati odhlasit a spravit si zvlast poistku.

Zoznam veci :

Nepremokova nohavice (2hod)
Ciapka
kratase
Pyzamo (dlhyy vrch aj kratky spodok)
Batoh penguin z tesca (30l ?)
maly rolovaci batoh
kapsicka na peniaze, doklady, mobil
Bezpectnostna taska na telo

2x papierove vreckovky
toaletny
2x igelitka

Naklady na letenky (skoro vsetko bez jedla a batoziny, mimo kisinev-ist-bud a preletov medzi portugalskymi ostrvmi)

Turkish airlines

Sata
madeira - ter - 31,69€

Ryanair
porto - ter - 9,99€ (nepreletim)

pdl - lis - 23,27€

lis - bgy - 23,99€

bgy - mla - 23,99€

mla - bts - 19,24€

Wizzair
Bud - astana - 92€

Tot: 3.851s; Tpl: 0.045s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0581s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb