Blogs from Galanta, Trnava Region, Slovakia, Europe - page 3

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered May 18th 2014

ZHODNOTENIE Bielorusko je paradna krajina so super ludmi. Taku cistu krajinu som este nikde nevidel a ani take kvantum fajnovych ludi. Keby nebolo treba viza uzaj sem idem aj buduci rok. Ostava mi este kuknut sever, juh a vychod. A este jedna dolezita vec. Koncim s mbankou. Piatok som platil piva vo varsave kartou, kukam pondelok,ze aky kurz mi dali. Hladam, hladam a nikde nic, ziadna rezervacia, ziadne strhnutie, proste ani zmienka, ze som pouzil kartu. Kuknem teda zas utorok a zrazu prachy strhnute. V stredu idem platit fakturu za mobil, vsetko nahodim, dam potvrdit platbu a co sa nestane. Vobec mi neposlali autorizacny sms kod. Stacilo len kliknut na tlacitko a platba prebehla. VARSAVA - pocasie mi moc nevyslo ale i tak fajn mesto. Stare mesto ma svoje caro ale nic extra to pre mna ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered May 17th 2014

CS mi dala svoj mobil, nastavila mi na nom budika. Moj furt nejde. Stavam o 5.min skor nez zazvoni mobil. Umytie, pobalenie, zlozenie gauca, vyvlecenie navlecok a smer na mhd. CS ma zastavuje,ze mam este cas 20.min. Robi mi caj a chlieb. Som uplne k.o.. Mensi pokec s jej otcom. Bol hraniciar na polskoceskych hraniciach. Na slovensku sa mu velmi pacia kosice a bardejov. Rozlucka a sup ho na bus. Automat ma konecne neodrbal, kupujem 75.min listok. I ked som rozmyslal, nad 20.min studenstkym,bo po vychode z metra neni ziadna kontrola. Z busu rychli prestup na metro. Vonku prsi,varsava za mnu place. na bus stanici uz 3 polskebusy ale ani jeden moj. Konecne prichadza,nahadzujem batozinu, sadam si na lavu stranu, bo prava je full. Bus taktiez full. Sada si vedla mna poliak. Vonku zacina totalna prietrz ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered May 1st 2014

Preco Bielorusko ? V roku 2014 som mal v plane navstivit bud maroko, gruzinsko, izrael alebo kanarske ostrovy. Vsetko zalezalo od toho kedy naskoci neaka fajn akcia na letenky. Priebezne som si zacal robit itinerar na maroko a gruzinsko. Nahodou sa mi zjavila informacia, ze do bieloruska nebude treba viza od 25/4 do 31/5 a ani ich povinne zdravotne poistenie kedze sa tam budu hrat MS v hokeji. Hned som zacal zistovat ci su este v predaji lacne vstupenky na hokej. Boli, tak som kupil na derby medzi nami a zapadnymi susedmi. Takze listok bol, ostalo mi uz len zistit ako sa dostat do bieloruska a hlavne co tam pozret, bo okrem minsku a brestu (pevnost) mi nic znameho veru nenapadlo. Prvy napad bol ist spacim vlakom z ba, zbezne co som pozeral to vychadzalo na ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered December 1st 2013

Tato noc bola este horsia ako ta predosla, dnes boli na totalku ozrany rusi, spanok asi 4 hodiny. Drbnuty rusi furt behali grcat, samozrejme nikdy to nestihli na hajzel tak sa vygrcali to igelitoveho vreca co sluzilo na smeti. Citit to nebolo ale aj tak totalny humus, Toto spravili asi 3x. Po tretom raze madarka (z francuzskej skupiny) podomnou sla kontorolovat ci sa trafili do sakla, pri tom zburcovala polku osadenstva. V buducnosti sa veru uz dormom v europe na sto mil vyhnem. Toto som este nikde nezazil. Nakonec som miesto 6/00 vypadol uz o 5/30. Zbaleny som bol uz zo vcera,tak som sa len obliekol, behol do kuchyni, tak nacapoval este poslednu vodu z vodovodu a siel odovzdat karticku na recepciu. Tam bol bohuzial chlap a ziadna svedka. Karta odovzdana bezproblemov. Problem bol dostat sa ... read more

MINI HODNOTENIE LONDYN multikulturne mesto, v centre kopa turistov a uponahlanych ludi, okrajove casti paradne, klud, priroda. Chyba bola, ze som chcel vidiet co najviac a takmer som sa totalane ustval, ak by som sem siel este raz urcite by som zvolnil tempo resp. centro ma ani moc nelaka,skor by som siel pozriet po okoli, kde mi to prislo viac anglicke. Samozrejme nabuduce nesmiem vynechat HMS Belfast. Pri kupovani oyester karty resp pri jej pouzivani si treba davat velky pozor na pipanie karty, ak clovek raz nepipne resp pipne zle pride o dost kreditu. Puby nemaju chybu, taktiez ako atmosfera na futbale. STOKHOLM paradne mesto, len dost drahe. Vasa muzeum odporucam, resp vsetko co som navstivil. V buducnosti by som isto navstivil skanzem resp. do svedska len ked je teplo, v zime nic moc ale i ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered November 25th 2013

Vdaka chybnemu tarifu ryanair (ich mobilna aplikacia predavala letenky bez vsetkych poplatkou) sa mi naskytla moznost letiet z budapesti do londyna, z londyna do stokholmu a odtial nazad do budapesti. Skoda, ze som tento chybny tarif nenasiel skor, mohol som si zaletiet do teplejsich krajin, no hadam nabuduce. Predbezny plan je nasledovny : 25/11- preprava vlakom do budapesti s dvoma prestupmi v ga a nz, presun na letisko (tu prespatie az do nasledujuceho dna) resp ku couchsurferovy (rano od neho na letisko) • lov kesiek 26/11- 6/45 odlet z budapesti do londyna (stansted), prilet 8/20 • prechadzka po hyde parku, presun ku couchsurferovy s ktorym idem na futbal 27/11- presun k dalsiemu couchsurferovy resp do hostela • cestou navsteva nauralhistory a science muzea, prehliadka klasickych turistickych atrakcii ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered March 17th 2013

NAKLADY Cesko (bus sered-praha 17,36 eura - kurz 25.0 (ceske peniaze som mal uz doma dlho,tak som dal priemerny kurz) - 1 den ubytovanie - 0 jedlo - 239kc doprava - 56kc ostatne - 0 spolu - 29,16 eura Ukrajina - 1/2 dna ubytovanie - 0 jedlo - 30hriv (2,98eura) doprava - 0 ostatne - 0 spolu - 2,98eura Cina (letenka praha-peking 254,75eura, cinske viza 41,5eura bez dopravy) - 19 dni ubytovanie - 460y jedlo - 882,14y doprava - 873,5y + 88,24 eura (let xian-guilin) - vratane pozicania si bicykla ostatne - 829,90y - suveniry,pranie,strihanie,sim karta,posta vstupy - 729y - vratane tour spolu - 2000y (254,42eura) + 2000y (248,3... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered March 15th 2013

VYZBROJ (zoznam veci co som mal a co by som nebral) batoh Jednoznacne ako prvu vec by som nebral zbytocne velky batoh co som mal (50l),zvacsa som na chrbte nosil 14-17kg + maly batoh 2-5kg (vaha sa zvysovala/znizovala podla suvenirov) + ladvinka + bezpecnostna kapsicka + penazenka knihy urcite by som so sebou uz netahal 2 ucebnice anglictiny a ang/svk slovnik,slovnik som nepouzil ani raz,a ucebnicu som otvoril asi 2x za celu cestu, dalej som mal 4ks cernoknaznika od j.cervenaka (ak by som ovladal ang,nebral by som ziadne knihy a vsetko riesil operativne na mieste,kedze v ubytkach/mestach nebolo problem menit,kupovat,predavat knihy) oblecenie normalne ponozky - pohode by stacil jeden par (mal som 4) turisticke ponozky - tie som mohol zobrat dva pary (mal som jeden) kratase - stacil 1ks + 1ks dlho/kratky... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered March 14th 2013

CINA Moja top krajina, do ktorej sa musim este niekedy vratit, bo je tu neuveritelne vela veci este na pozeranie. Prakticky som tu nezazil nic negativne, na moje prekvapenie som nemal ani velke problemy s komunikaciou ci bludenim. Cestovanie bez vacsich problemov,fajnove jedlo. Stretol som sa tu s velmi fajn ludmi,ci uz s domacimi resp s turistami. Za velke pozitivum povazujem hlavne ludi z couchsurfignu,vdaka nim som mohol vidiet ako domaci ziju,dali mi super rady. Hlavne moj prvy couchsurfer v pekingu bol genialny, staral sa o mna ako vo vaticke. Taktiez domaci na ulici boli napomocny,ked som nieco potreboval najst,poradit. Peking tu som okusil moj prvy dotyk azie. Fajnove mesto, comu pomohol aj moj prvy azijsky couchsurfer Fidel. Prvy krat ma tu aj napalili pri olympijskom stadione,ked ku mne pribehol cinan a vymenil mi vstupenky,nez som ... read more

Tot: 0.214s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 65; dbt: 0.0849s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb