Predbezny plan (Madarsko)

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
August 27th 2016
Published: August 24th 2016

Dalsi rok a dalsia rodinna dovolenka.

Tentoraz mierim s Miriam a mami do madarskeho Aggeteleku kde sa nachadza jaskyna Baradla .

Jaskyna susedi s nasou Domicou ale tu sa navstivit nechystame. Niezeby nebola zaujimava, plavba na rieke stix moze byt super ale predsa len podla toho co som zatial nasiel na nete a neakych tych osobnych skusenosti preferujem madarsku stranu.

Mini porovnanie, vstupne skoro rovnake len u nas sa plati extra 7€ za fotenie (este nikdy som nic poriadne v jaskyni nenafotil), kdezto u susedov nie. Udajne sa ma dokonca vyberat aj parkovne pred nasou jaskynou, u susedov opat nie. Na nasej strane to vraj vyzera ako na konci sveta, ziadne suvenirove stanky resp obcerstvenie, u juzanov pravy opak, hotovy raj.

No uvidime teda ako to nakoniec bude.

Prichod planujeme okolo obeda, ubytovanie,obed a presun do jaskyne. Mensia tura a uz len relax. Dalsi den kupacka v 60km vzdialenom Miskolci v jaskyniach . A v pondelok presun domov so zastavkou zrejme na zrucanine hradu Sasov .

Ubytko rezervujem klasicky cez booking , na airbnb nebolo nic zaujimave, takze to vyzera,ze mi kredit prepadne. Cca mesiac pred odchodom nabieha na bookingu lacnejsie ubytko (cca 15€), takze menim povodne Boróka Vendégház za lacnejsie Katica Vendégház.

Za cca 38€ nas caka izba s tromi postelami a sukromnou kupelkou na dve noci. Podla fotiek to vyzera na stare komouske ubytko 😊 Check in je dost nestandardny uz od 11/00, kdezto check out uz okolo 9/00.

Mensi problem s forintami, v madarskej dedinke udajne neni bankomat. Takze forinty sa zamenia doma v banke, i ked nie s prilis pozitivnim kurzom ale na takej malej sume sa to strati. Plan je zamenit za 200€.

Uz sa tesim ako si zasoferujem miriaminho noveho kiaka 😊

Tot: 0.115s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 33; dbt: 0.0786s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb