Suhrn - Zhodnotenie, naklady, linky (sarajevo)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
July 5th 2015
Published: July 8th 2015
Edit Blog Post

ZHODNOTENIE



Sarajevo som mal uz v merku dlhsie. Plan bol ist na sarajevske derby FK vs Zelezniciar. No co cert nechcel, Spartak dostal v UEFA Olimpic Sarajevo. Nebolo nad cim vahat, zistovanie co, kde a ako.

Vylet hodnotim ako vzdy pozitivne i ked ku koncu som mal zdravotne problemy. Peniaze som menil iba v Sarajeve, ostatne meny som mal z minula (i ked kun moc nie ale vystacilo to)

V Bosne a Hercegovine som cakal viac roztrielanych domov, tych som videl minimum.

Jedlo bolo fajnove, baby tiez pekne, ubytka v pohodicke. Preprava bez problemov. Odrbavacov som ani moc nevidel, zobrakov minimum. Ubytka by sa mali dat zohnat bez problemov aj na mieste, strasna kopa hostelov ako v sarajeve tak aj v mostare.

Budapest - tu ani neni moc co hodnotit, kedze som bol prakticky len na stanici. Pozitivum je moznost nakupu listkov na vlak online a lacne jedlo na stanici.

Belehrad - mesto splnilo to co som na taku chvilu od neho ocakaval. Fajn relax v parku s famoznymi srbkami. Sklamal ma trosku hostel a samozrejme pleskavica. Pivo bol humus. Pozitivum bolo korektne jednanie cestovky gea tours, mozem odporucit

Sarajevo - zacnem najskor sklamanim. Od latina bridge kde zabili frantiska ferdinanda som fakt cakal az moc. Dalsie negativum sa tyka trtkov co si nechali ukradnut vlajku, hanba na sto rokov a samozrejme nemozem zabudnut na pivo, slabota. Pozitiva, stare mestecko je fakt krasne, je tu mix krestanstva,islamu. Velmi pekne ulicky, ziadny problem s lacnym jedlom, ludia uplne v pohode. Prekvapilo cevapcici. Pekny bol aj vylet na Bielu pevnost, krasny vyhlad na cele mesto a okolie. V buducnosti sa sem isto vratim, dovod je sarajevske derby a rad by som navstivil aj sarajevsky tunel (pristupnych iba cca 20m) kade sa pocas vojny sarajevo zasobovalo. Ovsem nesmiem zabudnut aj na ludi hostelu kde sa zisla fajn parta, obvzlast vyzdvihujem recepcnu. Vsetku je tu v pesej dostupnosti, myslim,ze dva dni uplne stacia na toto mesto

Mostar - uplne prti mestecko kde za vzhliadnutie stoji akurat stare mesto so starym mostom a paradnou riekou. V novom meste nic specialne neni azda iba dost rozpadnutych domov. Na stare mesto v pohode staci pol dna (rozumej 6 hodin). Uplne prekvapeny som bol z mojho domaceho v hosteli, naozaj takto sa starat o hosti som este nikoho nevidel, jednoznacne odporucam hostel david. Za zmienku isto stoja aj tour, rafting a vodopady Kravice (mozno sa da dostat aj po vlastnej osi nestudoval som). V starom meste bolo drahsie ako v starom meste v Sarajeve

Makarska - typicke kupacie mestecko. Nic zvlastne, more ciste ale na plazach (kamenna plaz) hlava na hlave. Resp velmi zaujimavy je pohlad z mora na pobrezie kde cloveka ohromy skalny masiv Biokovo. Na pobrezi turisticke ceny. Fajn relax v parku sv.Petra. Ako dovolenkove miesto by som si toto mesto isto nezvolil. Radsej nieco kludnejsie s mensim poctom ludi. Heh ale to sa v Chorvatsku uz tazko hlada.

NAKLADY



Madarsko + Srbsko + Bosna a Hercegovina + Chorvatsko - 6 dni
ubytovanie - 46,88 €
jedlo - 33,07 €
doprava - 121,49 €
vstupy - 10 € (vstupenka na futbal)
ostatne - 11,38 € (suveniry, sprcha, pivo)
spolu = cca 222,82 €

LINKY



gea tours minibus medzi belehradom a sarajevom
online listky na madarske zeleznice (treba registracia)
online listky na slovenske zeleznice (treba registracia)
zeleznice bosny a hercegoviny odchody vlakov, ceny
croatia bus online listky na busy v chorvatsku, bosne a hercegovine (vraj lepsie kupit na autobusovej stanici bo bus nemusi ist)
odchody busov z bus stanice v belehrade (nie su tu vsetky)
odchody busov aj s cenami v bosne hercegovine
odchody busov z bus stanice v sarajeve

Advertisement



23rd July 2015

tak docitane
ako obvykle informativne s kopcom praktickych info, vdaka

Tot: 0.632s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 48; dbt: 0.4136s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb