6.den - presun domov


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
July 5th 2015
Published: July 8th 2015
Edit Blog Post

V buse nacinam chrumky a potroske pojedam, pocuvam mp3.

Noc bola vseliaka, chvilu som spal chvilu nie ale da sa povedat,ze som vyspaty.

Skoda,ze sofer c.2 sa nasackoval do zadnej patky. Tam by sa mi spalo isto paradne. Teraz tak rozmyslam,ze ktovie ci miestenky naschval nerozhadzali soferi aby mali pre seba volnu zadnu patku.

V madarsku sa drbeme po zasranych obycajnych cestach. Uz by fakt mohli postavit dialnicu.

V bratislave vykladame par ludi. Prichadza za mnou sofer, ze kde chcem vysadit, idu az do trencina, oznamujem mu,ze trnava. Trocha som ho sklamal, cul si musia kvoli jednemu cloveku zachadzat.

V tt sme o hodinu a pol skorej ako bolo planovane, parada, v pohode stiham vlak 10/29.

Dakujem soferom za bezpecnu a rychlu jazdu. Furt im nejde do hlavy,ze mam len maly batoh. Jeden mi uz chcel ist otvarat batozinovy priestor.

Vo vlaku nacinam citronove oplatky, meskame 5.min.

A zas som doma.

naklady

vlak trnava - sered - 0,86 €

Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.007s; cc: 13; qc: 30; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb