Suhrn 2/4 - Co by som urobil inak


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered
March 15th 2013
Published: July 7th 2013
Edit Blog Post

VYZBROJ (zoznam veci co som mal a co by som nebral)

batoh

Jednoznacne ako prvu vec by som nebral zbytocne velky batoh co som mal (50l),zvacsa som na chrbte nosil 14-17kg + maly batoh 2-5kg (vaha sa zvysovala/znizovala podla suvenirov) + ladvinka + bezpecnostna kapsicka + penazenka

knihy

urcite by som so sebou uz netahal 2 ucebnice anglictiny a ang/svk slovnik,slovnik som nepouzil ani raz,a ucebnicu som otvoril asi 2x za celu cestu, dalej som mal 4ks cernoknaznika od j.cervenaka (ak by som ovladal ang,nebral by som ziadne knihy a vsetko riesil operativne na mieste,kedze v ubytkach/mestach nebolo problem menit,kupovat,predavat knihy)

oblecenie

normalne ponozky - pohode by stacil jeden par (mal som 4)

turisticke ponozky - tie som mohol zobrat dva pary (mal som jeden)

kratase - stacil 1ks + 1ks dlho/kratkych nohavic(mal som 2 + 1 dlhe nohavice,z ktorych sa dali spravit kratase)

tricka - s kratkym rukavom by mi stacili 2 (mal som 3),tielko 1 (mal som 2),dalej som mal tricko co zakrivalo len ramena,termotricko s kratkym rukavom + pyzamo (dlhy spodok aj vrch)

trenky - stacili 2ks (mal som 4)

<em style="font-size: 1.4rem;">nohavice - mal som jedny skracovacie + jedny dlhe nepremokave

bunda - nepremokava (samozrejme v stalom dazdi casom premokne ale slabsiemu dazdu odola)

mikina - mal som jeden kus

dlhe tricko - mal som jeden kus

obuv

sandale - tie sa mi na konci rozpadli,kupene za ne zabky

botasky - dufal, som,ze sa rozpadnu,bohuzial furt nic,uz ich mam 4 roky,zrejme zbytocnost kedze som mal tur.topanky

tur.topanky - tie by som mozno nebral ale zas som chcel mat pevnu nohu v horach,ktore by som zvladol aj v botaskach len by som musel opatrnejsie naslapovat,inak by som si isto vytkol clenok,v tom mi tieto topanky zachranili kozu nespocetne krat.

ostatne

spartakovsky sal - dobra propagacia mojho klubu, iked som s tym raz mal problem v saigone vo war muzeu,sal mi posluzil hlavne v turecku a v studenych nociach indie a samozrejme v mraziacom buse do banaue

spartakovske nalepky - par som ich nalepil ale zivotnost im moc nedavam

slnecne okuliare - neocenitelna pomocka

vreckovky - stacil 1ks (mal som 3ks)

prsiplast - ten sa zisiel hlavne v KL

siltovka - tu by som nebral,hned sa mi prepotila a uz to neslo poriadne vyprat,klobuk co som kupil vo vietname bola lepsia investicia

maly uterak - niekde bol treba niekde nie,nakoniec som ho zabudol v predposlednom ubytku

svajciarsky nozik - ten mi ukradli,inak som ho pouzival hlavne na otvaranie piva,na jedlo som ho pouzil asi len 5x ale i tak by som ho bral

suveniry - na rozdavanie dobry ludom som mal so sebou janosikovske dukaty 10ks (posledne kusy mi ukradli),tie by som nebral,bo ludia si mysleli,ze im davam peniaze,nevedeli pochopit,ze to je len suvenir,dalej vlastne swg (drevenne kolecka s vyrazenim mojim menom,kto hra geocaching vie) a pohladnice. Pohladnic som mohol zobrat viac,mal som 20ks,tie si ludia cenili najviac,neskor ma napadlo,ze som mohol pisat na pohladnice aj moj email,nie len podakovanie s mojim menom

technika

mp3, fotak (cestou rozbity,dokupeny novy,ten tiez rozbity),mobil s gps,wifi (prasknuta obrazovka ale funkcny ak neni moc vlhko),nabijacka na baterky do fotaku,externy HDD (ten by som uz nebral,radsej by som kupil dalsiu kartu do fotaku),usb kluc (zabudol som ho vylozit z penazenky,inak by som ho nebral)

urcite by som zobral nahradnu baterku do fotaku

lekarnicka

mal som so sebou zbytocne vela liekov,fasov,dezinfekcii,neoanginov a hlavne praskovych coldrexov a teraflue. V buducnosti by som bral asi len po dva platy tabletiek proti hnacke, horucke, neoangin a asi 6 sackou coldrexu/teraflue a pre istotou jeden mini fas + dezinfekciiu. Na ceste som pouzil len dve tabletky proti hnacke,4 proti horucke,3 neoanginy (proti bolesti hrdla),fas na previazanie zranenia v ninh binh a vypil zhruba 5 sackou coldrexu (proti chripke)

CESTA (co by som urobil inak)

mozno som mohol behnut pozriet do kyjeva,kedze som mal na prestup 12 hodin + meskanie (ale to nabehlo az neskor)

mohol som do povodnych planov zahrnut kambodzu a laos,tych som sa zlakol a chcel ich vynechat,nakoniec som sa nechcene dostal do laosu a nic strasidelne ma tam necakalo.

mozno som mohol skusit toho stopa z turecka ale bal som sa mrznutia na cestach

mal som sa lepsie prinutit do studia ang,kedze na ceste som moc komunikovat nemohol (len jednoduche rozhovory),este ked bola skupinka 2-3 ludi sa dalo,bo ludia mali trpezlivost ale pri vacsich nebola sanca

mal som si spravit facebook konto,bo mimo ciny na tom vsetci ficali,ked som menil len emaili tak obcas na mna kukali ako keby som bol z doby kamennej a dost ludi sa na maily neskor ani neozvalo

jednoznacne som mal pouzivat v pisanom denniku krasopis,bo fakt niektore pasaze som mal problem po sebe precitat,niektore som nerozlustil doteraz

lepsie som si mal ukladat kontakty na ludi,mrzi ma hlavne strata kontaktov na vietnamca z dalatu,argenticanky a poliakov z camel safari

taktiez som si mal hned zapisovat vsetky naklady a nie cakat az na vecer ked som prepisoval dennik,isto mi tam dost veci chyba

inak by som nic ine nemenil ani to ako ma okradli,ani zranenie na motorke,ci lepsie zavretie stanu pri najazde opic,spanie u bukvicaka v saigone,problemy s vizami do indie ci ine negativne veci co sa mi stali resp.zbytocne navstevy nezazivnych miest (Hat yai).

Casom sa z negativnych veci stavaju totiz zabavne historky a hlavne clovek na nich ziska neocenitelne skusenosti 😊



samozrejme keby beriem v buducnosti mensi batoh,veci budem musiet este viac zredukovat

Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0274s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb