6.den - kosice (mesto, kupanie)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Kosice Region
August 2nd 2020
Published: August 11th 2020
Edit Blog Post

Novy den a ponorka je za nami.

Mozno si trochu vstupila do svedomia moja fesna spolucestovatelka, bo dnes je ako vymenena.

Klasicke rano, najst nieco sladke a kavove pod zub.

Pesia zona prazdna (8/30), podniky sa pomalicky otvaraju.

Uz ani neviem kam zapadame a davame sladke ranajky, ja pekne palacinky.

Slnko este moc nepecie, tak fototrip po pesej a fotenie kazdeho pekneho domu mojou spolocnostou.

Obed vybavujeme v paradnej cukrarni aida .

Sladucky kolacik a cola k tomu.

Napraskany na ubytku vyzdvihujeme auto a hura do vody.

na siravu nemalo zmysel ist, je vikend tak tam bude totalna plnka.

Julia vynuchala prirodne kupalisko bukovec .

v ke su debilne kruhace, kde sa dava pednost z kruhacu a nie z cesty.

Skoro som zepalil jedno auto, zvyknuty na klasicky kruhac.

Prichadzame k nasmu cielu. Aut nenormalne vela a ludi este viac.

No nachadzame si miesto nalezanie na slniecku.

Voda dost spinava ( to je tak ked je clovek zvyknuty na priezrazne more) a studena. Davam si jednu poldzku jazera a uz len relax na deke.

Testujeme miestny predrazeny langos s kecupom a syrom (3,2€). Cakacka asi pol hodinu. Ma tam skoro drblo, tolko ludi.

Langos nic moc, julie vsak chutil.

Zrelaxovany nazad na ubytko a zasa na pesiu zonu.

Tu len sedenie pir spievajucej fontane a sledovanie ludi.

Veceru davame v camelote .

Julia chcela skusit plzensky gulas. Ja davam rebra.

pivo plzen tak super ale rebra nic moc, taktiez gulas bol slabucky. Takze neodporucam. Jo a este nam poplietli objednavku, miesto gulasu nam donisli plnene prsia.

Smer mestsky park kde je dalsia velka fontana. reku bude aj ta spievajuca, bo repraky tam boli. No ziadna hudba nesla.

Dnes opat ko i ked sme prakticky cely den len relaxovali.

5.8 koncim trip s juliou, ta pokracuje do madarska. ja zasa 6.8. idem opat do slovenskeho raja na dve noci, no a v utorok smer estonsko.

Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0628s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb