cesta domov

Europe » Romania » Transilvania » Hunedoara » Deva
August 26th 2013
Published: September 11th 2013

Dnes náš čakal začiatok našej dvojdňovej cesty späť. Potrebovali sme sa dostať do Devy, kde sme chceli nastúpiť na náš vlak do Bukurešti. Museli sme dva krát prestúpiť, boli to skôr lokálne spoje a tak sme sa po našich predchádzajúcich skúsenostiach rozhodli pre skorší spoj.

Do Devy sme prišli prekvapivo na čas, uhniezdili na stanici a čakali na vlak. Toto bol prvý krát kedy sme sa stretli s rumunskými cigánmi. Pán rodiny tam pobehoval s palicou, do každého zo srandy štuchal. Nemohli sme sa zbaviť pocitu že hľadal zámienku na nejakú lepšiu príležitosť, očný kontakt s ním sme obmedzili na minimum. Ich deti sa rozhodli využiť situáciu keď som ostala sama s vecmi a pokúsili sa zobrať našu fľašku s kolou. Podarilo sa mi ale náš majetok obhájiť.

Postupne sa začalo stmievať a stanica sa začala zapĺňať zaujímavými osobnosťami. Do toho sa stále viac a viac zväčšovalo meškanie vlaku ktorý mal ísť o 22.40, nakoniec dorazil pár minúť po polnoci.

niekde na cesteniekde na ceste
niekde na ceste

stáli sme naozaj všade

Tot: 0.325s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 58; dbt: 0.1095s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb