Calatorie de afaceri la Cluj

Europe » Romania » Transilvania » Cluj » Cluj-Napoca
May 15th 2018
Published: May 15th 2018

Nu credeam sa fie atat de aproape ziua in care sa ma intorc la Cluj, dar uite-ma nevoita sa fac iar un drum catre acest oras minunat Cluj! Ce nu am mai mentionat pana acum este ca eu lucrez la Bucuresti, intr-o companie mare, cu multi parteneri, iar job-ul meu principal este sa aduc noi parteneri in companie si sa ma asigur ca si cei vechi sunt multumiti de colaborarea noastra. Nu vreau sa dau mai multe detalii despre firma unde lucrez pentru ca este oarecum condifential.

M-am bucurat cand seful meu mi-a dat vestea ca trebuie sa merg la Cluj pentru doua zile si sa stabilesc o intanlire cu un potential client. Bineinteles ca intanlirea dura aproximativ o ora, iar restul timpului era al meu, ca sa vad ce pierdusem data trecuta, cand am vizitat Cluj-ul. Am luat avionul de pe Aeroportul Otopeni, iar zborul s-a facut in aproape o ora cu wizzair. Cand am aterizat, seful meu deja stabilise mojlocul meu de transport, si cum nu ma lasa el sa ma duc singura cu taxiul, m-a trimis cu city transfer , un serviciu de care nu mai auzisem pana acum, dar care pare sa inlocuiasca mijloacele de transport obisnuite cu ceva mai de lux. Oricum, am ajuns, m-am cazat si eram gata de aventura, mai ales ca intanlirea avea loc a doua zi.

Eram rupta de foame asa ca inainte de a pleca la drum, am ales sa fac un popas la un local renumit din Cluj, Terasa Magazinului Cental, care este de fapt o berarie cu numele de "Klausen Burger", dar care dispun de o mancare extraordinar de buna. De data asta am fost sa vizitez Cluj Arena, care bineinteles ca nefiind festivalul Untold, era goala, si chiar eram curioasa cat de mare pare asa, goala, si este mare 😊 .

Parcul Babes, mi-a amintit de tineretului din Bucuresti, un parc frumos, verde si linistit, unde parca nu te astepti sa gasesti nici urma de civilizatie, si totusi dai de niste oameni care tund iarba, dar a fost ok, nu i-am bagat in seama prea tare. Am pierdut vreo doua ore pe-acolo si deja prima zi s-a terminat.

A doua zi nu am mai avut timp sa vad mare lucru, dar bine ca am apucat sa particip la intanlirea extraordinara pentru care venisem la Cluj.

Tot: 2.378s; Tpl: 0.043s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0346s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb