Clujul turistic si Untold

Europe » Romania » Transilvania » Cluj » Cluj-Napoca
April 25th 2018
Published: April 25th 2018

Cine ar fi crezut ca poti face o vacanta atat de utila incat sa mergi la un festival de muzica dar sa si vizitezi orasul unde se tine acest festival. Da, eu, si inca doua prietene, ne-am decis sa mergem la Cluj, la festivalul de muzica electronica Untold. Cum nu vreau sa las nimic nemarcat pe unde trec, m-am gandit sa vizitam si Clujul, daca tot suntem acolo.

Am cumparat bilete la festival, am cumparat apoi bilete de tren, si eram gata de aventura. Am asteptat inca o saptamana dupa ce am luat biletele si nu mai stiam cum sa fac sa treaca timpul mai repede. Dupa acea saptamana, ne-am dat intanlire la mine acasa, iar de acolo am luat toate 3 un taxiu, pana la gara. Imi place cutrenul, este o senzatie minunata, mai ales ca am profitat ca nu este nimeni sofer pana acolo si am impartit o sticla mica de vodka, asa ca un impuls inainte de distractie.

Cand am ajuns, am observat ca am facut greseala de a nu lua cazare inainte de a pleca, si cum nimeni nu se astepta, nu am mai avut locuri bune de cazare. Imediat dupa ce ne-am dat seama ca trebuie sa luam cazare in afara Clujului, am realizat ca avem nevoie si de transport, mai ales ca aveam nevoie sa vizitam si Cluj-ul dupa ce ne saturam de muzica. Bineinteles ca am ajuns la concluzia ca trebuie sa punem bani sa inchiriem o masina, asa am luat un logan de aici si am inceput sa ne deplasam si noi ca oamenii.

Prima seara de festival a fost bestiala, a cantat Avicii pe main stage iar pe langa noi era plin de alte stages mai mici cu diversi dj. Nu aveai cum sa nu te distrezi, nu avea cum sa nu iti placa ceva de acolo, era imposibil. Pana si mancarea si bautura au fost bune, si in ciuda faptului ca obosesc relativ repede, am reusit sa stau treaza pana la 4 dimineata, cu tot drumul si tot stresul de pe drum. Sunetul a fost iesit din comun, am auzit dupa pe net diverse pareri ale Clujenilor, care erau clar deranjati de acest sunet, care isi facea vibratii in piept cand erai acolo.

A doua zi ne-am trezit pela ora 12 jumate si am decis ca pana seara avem timp sa si vizitam cate ceva, asa ca am merg cu masina in cluj si am vizitat Piata unirii, care se regaseste, la fel ca in Bucuresti, pe undeva prin centrul Clujului, diferenta insa o face structura cladirilor care o inconjoara, acolo fiind situate cele mai vechi cladiri din Cluj, deci va dati seama cat de frumoase pot fii. Am mancat o gogoasa, am stat un pic pe banca, mai ales ca mahmureala nu prea ne dadea voie sa dam jos ochelarii de soare, si se simtea bine de tot deja.

Seara eram deja gata de a doua seara nebuna de distractie, iar in ciuda muzicii bune si a atmosferei care ne inconjura, nu a mai fost la fel, pentru ca daca , cu o seara inainte am consumat bauturi alcoolice sub forma de vodka, in a doua seara nu am mai putut tine pasul si am fost nevoite sa ne descurcam fara. Foarte rau nu a fost, doar ca nu ne-am putut bucurra maxim de toata muzica si toate petrecerea.

A treia zi, eram deja odihnite bine asa ca am spus noi ca trebuie sa vizitam doua obiective importante in ziua respectiva, asa ca am optat pentru "Parcul Etnografic Romulus Vuia" si "Bastionul Croitorilor ┼či Observatorul Astronomic", amandoua sunt doua obiective importante si pretentioase. Parcul este bestial, este un fel de sat mentinut la fel de multa vreme, iar stilul in care casele sunt construite este intradevar ceva unic. La observatorul astronomic aflam ca este construit de aproape 100 de ani, ceea ce m-a pus pe ganduri, pentru ca imi vine greu de crezut ca romanii aveau ceva interes despre astronomie acum 100 de ani.

Dupa aceste doua obiective turistice, eram gata de a treia si ultima seara de destrabalare. Iar dupa un ultim efort, am stat pana pe la 2 noaptea, dar mai ales pentru ca a doua zi aveam tren la 10 dimineata spre Bucuresti. Am trait o experienta mixta si de neuitat in Cluj, unde voi reveni cu siguranta cel putin inca o data in aceasta viata.

Tot: 2.459s; Tpl: 0.047s; cc: 11; qc: 54; dbt: 0.0384s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb