Weekend racoros

Europe » Romania » Muntenia » Prahova » Sinaia
August 8th 2021
Saved: April 10th 2022

In destinatia cea mai apropiata de capitala am reusit sa fugim la1400m la racoare. Sinaia destinatia de altadata. Urcus dar cu un restaurant gourmet Vila Oblique de 5stele ne astepta. Nu merita chiar 5 stele dar este curata, cu o minigradina, o camera medie cu balconas cat sa respiri seara un aer muntos si sa admiri apusul, cu wifi ce mai scartaia prin colturi, cu parcare micuta si mereu ocupata pentru restaurant si nu pentru oaspetii vilei. O escapada pentru un birou in miscare lasand la o parte muzica ce se auzea de la restaurant, dar o muzica placuta, uneori linistita. Un Restaurant stilat cu ospatarul tau pentru intreaga seara iar unele feluri selectate atrageau atentia. Am stat 3nopti=total 1351 ron cu mic dejun inclus. Micul dejun gen bufet.

COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Comments only available on published blogs

Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 55; dbt: 0.0579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb