Blogs from Moldova, Romania, Europe

Europe » Romania » Moldova » Bacau » Oituz July 21st 2022

O evadare de la canicula. Situat ca o trecatoare intre Ardeal si Moldova Hanul Anselmo Oituz este un frumos loc de poposit si de servit masa un pic altfel. Mi-a placut locatia care te intampina si cu un lac amenajat, cu o gradina plina de animalute caini, cocosi, pisicute si evident locuri de servit masa. Hanul te asteapta pe interior si cu o camera cu semineu, trofee si blana de urs. Am stat o noapte in camera dubla la tarif de 300 ron.... read more

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 20th 2022

Un alt peisaj frumos al tarii noastre. O alta legenda. Lacul Rosu. Am stat o noapte la Hotel Lacul Rosu care avea si lift transparent, parcare, camera dubla, minibar la tarif de 300 ron.... read more

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 19th 2022

Un lac de care se vorbeste doar vara. Am gasit cu greu cazare la pensiunea Perla Colibitei. Nu era finisata, nu avea agajati. Camera dubla, parcare, vedere in departare la lacul Colibita la tarif de 200ron. Am servit si cina acolo clasica.... read more

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 17th 2022

O alta statiune de renume. Doar renumele. Ca ruinele sunt in floare. Aceasta statiune sufera de un mare contrast-un parc amenajat alaturi de alte cladiri degradate. Am gasit cazare la pensiunea Trandafirul in ultimul moment, ca era aglomerat, camera dubla130 ron. Multe locuri de plimbarit.... read more

Europe » Romania » Moldova » Neamt » Bicaz July 16th 2022

S-a auzit/vorbit de Cheile Bicazului. Dar de locatia de pe lacul Bicaz prea putin. Am ales Hotel Ancora, parcare, camera dubla infrumusetata cu spoturi, privire la lac, tarif 400ron. La barul si restaurantul hotelului se poate lua mic dejun. Am descoperit debarcader in zona, plimbari cu vaporul o jumatate de ora. Tot pe un alt vapor se poate servi si masa de seara. Cum sunt munti in zona se poate ajunge la Durau, o mica statiune cu putine locuri de servit masa.... read more

Europe » Romania » Moldova » Galati » Galati July 22nd 2020

Bonjour à tous, Ce soir je voulais vous mettre à l'épreuve. Pour les mots croisés, pour le scrabble, ou encore pour briller dans les soirées. Qu'elle est la langue officielle de la Moldavie?. Si vous avez la réponse, je vais être impressionné. Réponse: le gagaouze. Je n'avais jamais entendu ce mot, ni même que la Gagaouzie existait. La langue est un mélange de turque, et d'ukrainien. Les gagaouzes sont un peuple turcophone, venu de Bulgarie s'installé en Moldavie, ils sont de confession, chrétienne orthodoxe. Comme vous l'aurez compris, ce soir je suis encore en Roumanie. En partant ce matin je programme comme prévu, Chisinau en Moldavie, et je suis à environ 70km de la frontière, que je vais faire, d'une part pendant 50km sur une route très encombrée de camions, et ensuite les 20 suivants plus ... read more
la route du jour
un village en campagne
Vaslui place centrale

Europe » Romania » Moldova » Vaslui » Vaslui July 21st 2020

Bonjour à tous, Hier au soir l'hôtel, était genre centre de congrès, très moderne, très bien. Au restaurant ouvert, j'étais le seul client, dans un cadre exceptionnel, au bord de la piscine. Une ambiance pour jeunes mariés. Mais le personnel toujours aussi peu sympathique, Ce matin, à la réception, une femme canon, la caricature de la beauté slave. Blonde, les yeux d'un super bleu, mais un iceberg, je suis sur qu'avec un soupçon de sourire elle l'aurait fait fondre, et moi avec. La même que la belle Nina de Brastislava, mais avec 15 à 20 ans de plus. Comme je l'avais prévu hier au soir, ce matin 8h, je parts, et ne sais pas où je serais ce soir. J'ai tracé ma route, dans un premier temps jusqu'à Onesti, à 130km de Brasov, que je vais ... read more
la campagne du jour
mignonne
Bacau

Europe » Romania » Moldova » Iasi » Iasi May 25th 2019

Iasi- punctul cel mai indepartat al hartii. Orasul cu mirosul teilor lui Eminescu si cu Bojdeuca lui Creanga si a lui drob de sare. Am ales Hotel Majestic, 220 ron pe noapte, 2 nopti. Camera mare, spatioasa, parcare, internet cu semnal slab, miros existent la baie de la canalizare. Centru orasului este imens, plin de verdeata, palatul Culturii a fost renovat, sunt multe terase si restaurante pe stradute. Gradina botanica si serele reprezinta un punct de interes ce nu trebuie ratat.... read more
interior camera

Europe » Romania » Moldova » Bacau » Bacau September 16th 2016

Just a few more days before my departure to Europe for the Big Build in Bacau, Romania. As part of my plan to visit 100 countries by the the time I reach 70 years of age, I am going on a pre-build tour through the Balkans. The first stop will be Ljubljana in Slovenia, then Croatia,Bosnia, Montenegro and Serbia before arriving in Romania. (late breaking news, on a count back, I discovered that I am going to not achieve 100 by the end of this trip.) On September 20th, we left West Hawk Lake after the usual fall shutdown and drove to Winnipeg and then Lorette for a last visit with Aron, Fran and Xavier. Jan will be in the Winnipeg area for a bit, and then she will drive west to Ymir and on to ... read more
Track side monastery
An old freight engine
Mute Swans in the Delta

Europe » Romania » Moldova » Iasi June 1st 2015

Tot: 0.062s; Tpl: 0.006s; cc: 17; qc: 48; dbt: 0.0312s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb