Blogs from Arad, Crisana, Romania, Europe

Europe » Romania » Crisana » Arad » ARAD July 17th 2021

Arad orasul de pe langa granita. Centru arhitectural prin ale sale cladiri -Universitatea, Primaria. O minizona de cafenele. Am gasit cazare la pensiunea Onalisa aproape de intrarea si de iesirea din tara. Avantajul ei consta in posibilitatea sosirii la orice ora. Dezavantajul ar fi locatia la o mare distanta de centru si astfel esti nevoit sa iei un taxi. As mai mentiona si zgomotul stradal nocturn. Are multa verdeata, flori si nu puteau lipsi pisicile adormite dimineata. Camera era micuta, calduroasa, cu un minibar, smart TV, AC, mobila clasica si toate cele necesare. Pensiunea are 8 camere. Pret 150 ron sau 70 euro aka 'I like cash, no card'. Fara mic dejun. Gazda a fost primitoare la orice ora. Are si cateva locuri de parcare.... read more
spre camera
interior
interiorul camerei

Europe » Romania » Crisana » Arad » ARAD September 20th 2018

Dag 24 – Rondreis Roemenië – donderdag 20 september 2018 – Laatste dag van onze begeleide rondrit. Met in de voormiddag bezoek aan Arad, een stad nabij de Hongaarse grens (50km) met een stadscentrum vol met historische gebouwen. Hier ook zijn de verschillende kerken getuigen van de opeenvolgende migraties van de verschillende Balkanbevolkingsgroepen die hun eigen culturen meebrachten naar deze streek. Buiten een Joodse Synagoge zijn er 3 kathedralen op een km afstand. Een prachtige Orthodox-Servische, een Evangelische met Hongaarse en Saksische wortels en een Katholieke vanwege de Oostenrijkse Habsburgers. Nadien konden we nog rustig genieten van het schitterend weer dat we hier meemaken en 's avonds afscheidsdiner met de hele groep. Morgen gaat het voor ons richting home, met waarschijnlijk een eerste tussenstop omgeving Wenen.... read more
Arad

Europe » Romania » Crisana » Arad » ARAD May 19th 2018

Arad. Descoperim orasul, a doua oara. Se lasa descoperit. Dar parca tot Timisoara si Oradea atrage mai mult. Un punct usor de oprire cand pleci sau revii acasa. Cazare - pensiunea Alexander, o noapte 135 ron, camera mare, curata, AC, TV plasma, mobila clasica, multe flori pentru un spatiu rece, dar parca neprimitoare. Gazda nu s-a dovedit saritoare sau poate asa este obiceiul. Este perfecta pentru parcare, are ceva locuri, dar se ajunge cu taxiul in centru. Pentru masa de seara am ales o locatie pe malul Muresului recomandata, dar parea pustie fiind in afara sezonului. Predomina si un zgomot de amenajare deranjant atunci cand servesti masa. De remarcat ca in Arad nu exista un fel de centru vechi cu multe zone de servit masa, ci mai multe baruri.... read more
interior camera
locatia unde am servit cina
Arad centru

Europe » Romania » Crisana » Arad » ARAD July 30th 2016

Inca o oprire in acest mic oras de granita. Si tot cautam locatii. Si am mai gasit Hotel restaurant Ana. Tot departe de centru si de punctul Nadlac. Dar arata bine pe interior fie si pentru o noapte scurta. O camera dubla, cu minibar, tv smart, baie, tot ce este necesar si colorata.... read more
interior
interior camera--
camera

Europe » Romania » Crisana » Arad » ARAD May 30th 2008

Arad. Un oras mare situat cat mai aproape de vama. Poate de aceea am stat deja de doua ori. Prima oprire Pensiunea Pascha, tarif 70ron, camera ok, un lobby maricel, gazdele prietenoase avand in vedere ca am ajuns la lasarea intunericului in jur de ora 12.00. Am stat cateva ore si nu am avut timp sa vedem nimic. De aceea am zis sa revenim si cu alta ocazie si iata ca am ajuns. De data asta am stat la Vila Cristian, tarif 120ron, camera spatioasa, parcare generoasa. Ambele pensiuni sunt situate cam la 15 minute de mers pe jos de centrul orasului.... read more
Vila Cristian

Tot: 0.093s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0424s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb