Blogs from Madeira, Portugal, Europe - page 9

Europe » Portugal » Madeira March 24th 2020

Rano sa mi tak nechcelo vstavat ale premohol som sa. Dnes je este ako taky cas na turu. V plane boca da encuemada - curral das freiras. Povodne som chcel ist na pico grande ale pocasie je naprt. Nuz kedze z postele vypadavam az o 700 a bus c.6 od pekarstva mi ide 735, ziadne vajicka na ranajky nebudu, davam si len cokoladovu penu. Vonku uz vykukuje slnicko a ulice sa zacinaju hemzit bezdakmi, co spali v roznych vitrinach pozatvaranych obchodov. Ako minule aj cul bus meska 5min. Idem platit a vodic mi len ukazuje nech sadam. Nove corona opatrenie, vodici uz nepracuju s peniazmi. Tak sa veziem gratis. Usetrenych cca 4€. V ribiera brava opat cakacka cca 15min. Dnes do busu nenabieha kontrolor listkov ako naposledy. Bus dost plny, zvacsa stary ludia. Niektory si zakrivali ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 23rd 2020

Tento zapisok mal byt z ostrova terceira, no neni. Furt som na uprsanej madeire. Na ranajky som dorazil mlieko, tak zajtra si dam hrianky a vajicka. Konecne zmena. V noci okolo 0100 ma zobudil talian co bol v kuchyni. S niekym telefonoval, dost hlasito, plac nesmel chybat. Co som rozumel tak akurat amore. Este, ze nemam rovnaky problem a mozem si tu bez stresu byt kolko chcem. Obcas to je vyhoda nemat sa prekoho trapit. Prakticky cely den citanie knihy popol vsetkych zarovna od dominaka dana. Zatial som v polke, je to dobre ale na fantasy knihy to nema. Ked to docitam musim nieco pohladat. Na ubytku su nemecke resp svedske (?) Knihy. Obed tentoraz na oleji. Obaja taliany nieco riesily, mozno vladny special. Posielali niekam fotky obcaniek (ziadna plastova karticka ale nieco na sposob nasich ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 22nd 2020

Dnes mensia oddychova tura ale s nazvom dangers. Z postele ma vykopava telefonat s vianocnou matkou, ktora prisla o vsetku svoju pracu do skoly, kedze jej skapal notbook. Ranajky rovnake ako vzdy, corn flakes. Inak vcera som za moje ukradnute 2vajcia, ukradol volakomu jeho. Nech. Rano este pisem do dvoch vytipovanych hosteloch ci vedia spravit nieco s cenou. Ale nazad k dnesnemu cielu, levada do bom sucesso. Najskor som sa chcel na zaciatok tury vyviest busom c.22 k lanovke ale nakonec si to rozmyslam a zahajujem strme stupanie po hlavnej ceste. Obcas neake auto resp clovek, zato vsak opat kopa psov. Vsetci nasrato na mna stekali. Zatial to vyzera, ze mam vacsiu sancu byt napadnuty psom ako virusom. Postupne zhadzujem bundu a z nohavic robim kratase. Hore k lanovke to je riadna makacka. Okolie fajn, nizke ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 21st 2020

Dnes som chcel dat neaky trek ale nechcelo sa mi vstavat. V chladnicke ma cakal sok, kurvy mi ujebali dve vajcia a salam. Po oprati dalsich veci smer park santa luzia. Uzkymi ulickami hore dole sa dostavam k parku, ktoreho dominanta je vysoky tehlovy komin. Plan tu bol sediet na lavicke a relaxovat na slnicku. No plan nevysiel, bo park bol zavrety, tak kukam do mapy, neaky parcik je pri muzeu quantina das cruzes. Situacia rovnaka, zavrete lebo virus. Hned pri muzeu je vyhliadka ale slabota. Nuz idem teda do poslednej moznosti, park munincipal funchal. Ten otvoreny ale prazdny. Na lavickach polepene letaky ako sa chranit proti virusu, co robit, co nerobit. Spisal som jeden den denniku a siel nazad na ubytko. Vsetko pozatvarane mimo lekarni, kde cakali ludia az vonku (2-3 ziadne rady). Ulice ludoprazdne, ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 20th 2020

Tak ako predvcerom i dnes chytam staru hrklavku c.113 a smer machico. Cena rovnaka ako ked som siel na konecnu, 3.35€. V meste oproti vcerajsku menej ludi, skoro ludoprazdne. Obiehal ma cyklista, pyta sa ci mam rad mango a vzapeti mi vravi ci mu mozem dat 1€. Pici co je to s ludmi tu. Opustam slnecny funchal a prichadzam do slnecneho machica. Bohuzial mojim smerom su mraky. Po par metroch zacina fukat vietor a prve kvapky dazda ale v pohodicke. Mestecko vymrete. Stupam pomedzi uzke ulicky az sa napajam na levadu do canical. Zacinam kusok od tunela duplo canical Bola to riadna makacka sa sem vystverat. Kopec riadne strmy. Levadu tu akurat na kusku opravovali robosi. Tak ako vacsina domacich ani tito neboli moc friendly. Ono na pozdrav prakticky nik nereaguje, iba turisti. Vyhlad z levady ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 19th 2020

Budim sa uz o 800 ale v posteli som este dost dlho. Dnes zacinam ranajky s cornflakes, tie budem mat kazde rano az do pondelka. Doobeda nakoniec zacatie pisania dennika i ked som ho ani moc nechcel. Potom pisanie s par ludmi cez whatsapp a proste nic nerobenie. Blizi sa obed a prichadza moja velmi nepopularna cinnost na dovolenke, varenie. Ah clovek aby si na dovolenke varil, hruza. Rozcvicku som mal uz vcera ked som si robil prazenicu so salamom. Dnes mam hranolky a rybie prsty. Rychlovecka zasytila. Poobede opat denniky a zistovanie co dalej. Musim zmenit ubytko,bo uz mi ta samota leze na mozeg. Rozmyslam aj o tych azoroch, to asi tez zrusim, bo odtial sa na pevninu neda lacno dostat, ryanair zacne lietat az v maji a nevim si predstavit co by som robil ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 18th 2020

Dnes som si trosku viac pospal i ked ma okolo 600 zobudila odchadzajuca nemka. Takze od dnes som na izbe sam. Ranajky rovnake ako vcera Pochodujem si to k Comercial Oudinot kde ma zastavku bus c113 sam. Ide o 830 priamo az na konecnu Baia D’Abra. No priamo, ide zas po vedlajsich cestickach, dokonca i cez letisko. Platim 3.35€ a uz sa vezem. V buse asi tak 5ludi a vodic opat opaskovany. Klobuk dole pred sofermi v tychto uzkych ulickach. V machico vystupuju vsetci, tu zmatkujem bo na listku mam napisane len machico ale sofer ma ukludnuje. Na konecnu idem len ja. Tu zatial len dve auta. Vonku riadne fuka ale je pekne slnecno. Smer koniec sveta Morro do Furado. Najskor sa ide schodikmi, opat hlina, drevo. Hned od zaciatku sa mi naskytuju skvele pohlady na ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 17th 2020

Skory budicek o 615. Davam do seba jogurt, berem batuzek a hor sa na bus zastavku pri pristave. Este stale neviem kam pojdem na turu. V meste je pekne bezoblacno avsak hory su zahalene v oblakoch. Cakam na bus c.6 roadeste o 7.35, ten ma meskanie 5min. Sofer ma zahradene paskou dve sedadla za nim a dve vedla. Inak ziadna maska ci rukavice. Stara hrklavka ma taha po bocnych ulickach dve hodiny az do boca da encumeada. Same zatacky, ludia zastavuju bus na zastavkach mavnutim ruky resp ked chcu vystupit zmacknu tlacitko a bus zastavi. Zastavuje len na zastavkach. Ako sa priblizujeme, oblacnost pribuda, dokonca kvapky. Po vystupeny pri restike ma skoro odfuklo. Rychlo sa napajam na levadu de norte (pr17). Po par metroch mi drkotaju zuby. Chuj mam len kratke tricko a bundu. Nastastie vo ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 16th 2020

Z ubytka vykopanie nieco po 900 a smer promenada pri pristave. Plan bol zistit busy v info centre ale vsetky su pozatvarane. Ludi v uliciach dost, stale ako by sa nic nedialo. V pristave si fotim repliku santa marii. Kotvi tu i dost mini jacht. Okolo cr7 muzea, ktory tu ma aj sochu prichadzam k pevnosti sao jose. Bohuzial sa na nu neda dostat. Tak koncim len pod murmi kde maju vybudovany macky provizorny utulok. Normalne pelechy a misky s jedlom. Odtialto ma caka velky stupak ku kasinu, ktore sidly pri fajn parku santa catarina. Tato cast funchalu je uz honosnejsia, same lux.budovy a dost dochodcov. Vacsina turisti z nemecka. V parku travnata plocha, jazierko s vtakmi a fajn vyhlad na pristav a daleke okolie. Usadzam sa na lavicke reku dam obed ale to nie je ... read more

Europe » Portugal » Madeira » Funchal January 10th 2020

Madeira Blog 8th January 2020 We left Southampton on the 4th January heading to the balmier waters initially of Madeira before we head across the pond to even more calmer waters. Four sea days to Madeira and the six sea days to our first Caribbean port of call of Barbados Having visited Funchal on a number of occasions its good to reacquaint to some of the picturesque areas of the Island. The island lies west of Morocco and north of the Canaries and the day before arriving we have already seen whales and dolphins as we head into warmer waters. As this is post Christmas and New Year, they still have the decorations up (they are up until Easter). Our last visit was during their famed flower festival, todays visit they are prepping all the gardens, ... read more
40D4E278-A31B-430D-8EE8-B3C37C5BD8A2.
FCAE393E-24AD-4EBA-B108-6F4A9B0549BE.
734A2352-C7D1-4086-A4FA-2074888E9311.

Tot: 0.107s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 74; dbt: 0.0544s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb