54.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
May 4th 2020
Published: May 5th 2020
Edit Blog Post

Opat som siel spat okolo 0100 a budicek nieco okolo 1100

Uz dlho sa neozvala octavia s jej skolkarskima problemami. Cul zas riesila jedneho holandana, ktory sa jej lubil aj sa k niecomu schylovalo ked bola u nho ale jak vacsina sikmookych mentalne zaostalych bab nic nebolo. Co mi popisovala, tak uz boli nahy a potom jej ruplo v bende a s krikom utiekla, cul toho chalana ignoruje. Skusala si dat inkognito whatsapp aby nevidel, ze je online, co samozrejme nefunguje. Funguje to len na tom, ze neni vidiet ci clovek precital alebo neprecital spravu.

Takto to ma nastavena hoy yee z hkg, fakt nechapem zmyslanie sikmaciek.

Vcera som este skusil na rumbe poziadat o voucher, kredit furt nedosol a ani ziadny voucher od ryanair kupovane cez rumbo (mail som zmenil), cez edreams ryanair poslal vsetko.

Dnes je velky den, vlada opat otvorila obchody, tak ludia su vo vytrzeny. Jojo najskor nam to zobrali a cul nam to opat vratili i ked s obmedzeniami ale to nikoho netrapi, hlavne, ze mame vsetko spat.

V uliciach plno ludi a obchodiky ozaj otvorene, ziadne predavanie medzi dverami. Uz sa da vojst i dnu, samozrejme je to obmedzene mnozstvom ludi v obchode.

Moja dnesna misia je strihanie a kupa masky. Masku chcem len do zasoby inak budem nosit satku. Nevim ci sa tu moze nosit satka, tak preto chcem aj tu masku. Ono clovek nikdy nevi na jakeho akcneho kokota v uniforme narazi.

Navsteva prveho kadernictva co mam kusok od ubytka. Zero strih za 10€, dakujem teda.

Dalsi salon uz za 15€. Jebe im

Posledny o ktorom som vedel, dom corleone na ulici r do arcipreste.

Dnu jeden strihac a jeden zakaznik.

Cena 5€, mam dojst za pol hodinku. Prekladal mi to zakaznik, strihac ang nevedel.

Tak padim na cvicisko cca 3min chodze. Stiham len hrazdu a spodne brucho.

Vchadzam do super zariadeneho kadernictva, retro styl, dokonca tu je stolny futbal.

Akoze najlepsie z troch co som videl a najlacnejsie.

Srandovny chlapik ma usadza do nobl kresla, natahuje na mna igelitove vreco v tvare zastery a ide sa na vec.

Ruska je povinna u nho a taktiez to igelitove vreco, to sa mu dost nelubi, zlata klasicka plachta.

Sup, sup a som hotovy, vlasy si fuc.

Spolocna fotka, trochu srandy a padim splnit musiu c.2,kupit rusku.

Ako som spominal v uliciach to zije, konecne.

Postupne prechadzam okolo lekarni, no vsade vonku stoja ludia. Nakoniec parkujem v jednej kde nik nebol az na jednu osobu.

Nabehnuty ma vsak lekarnicka brzdi, musim pockat kym jedna zakaznicka odide.

Kupujem jednorazovu rusku za 1,35€, pekne mi to zabalili do sacku a smer cez cele mesto na ubytko.

Vonku opat ukazkove pocasie.

Ako si tak idem, vidim papiernicto.

Nabieham dnu, ujko ang nevedel. Ale posunkami sme sa dohovorili a uz mam konecne zosit.

Sranda pri platbe, chcel som platit kartou, 0,6€, ale ujko to nevedel natukat, tak nakoniec kes.

Na ubytku spravene tortilky plnene syrom a sunkou, to zjedene so salatom.

Neskor vyucba jazyka a konecne si zapisanie aj slovicok do zosita.

Upratovacka nikde, tak pisem majitelovy, ze prachy za poslednu noc nechavam na posteli a zajtra ci tu mozem byt az do 1500. No problem.

Odpisali mi zo svk velvyslanectva v rakusku. Na jednoduchu otazku ci mi treba test na koronu ak priletim na letisko a pojdem verejnou dopravou na hranice mi odpovedali ctlr c ctrl v spravou z ich jebnutej stranky. Takze som sa nic nedozvedel. Fakt mail dlhy jak kokot ale konkretna odpoved nikde.

Pre istotu som kontaktoval aj hostel v lisabone, check in do 000 a da sa platit aj na ubytku, tak to tak spravim. Ked daju rovnaku cenu ako booking, supnem to cez booking a wizzair referal.

Spraveny check in na zajtrajsi let. Sedim v ulicke. Tap ma drblu apku, kde ak si chce kuknut boarding pass musi byt online. Qr kod mi poslali vo formate pkpass, tam som musel instalovat appku waletpasses.

K-9mail robi problemy, nechce odosielat gmail spravy, tak i toto budem muset poriesit.

Posledna tlieskacia prechadzka. Nenormalne kvanta ludi.

Chcel som dat zmrzku v mcdonalde ale dnu bolo plno (asi 5ludi) a dalsich dnu nepustali, vonku cakalo dalsi traja, tak som sa na nich vybodol.

Zajtra som sem chcel ist jest ale mam kopu jedla este.

Relax na plazi a ubytko.

Upratovacka dnes nebola.

Rucne preprate dalsie veci. Talian ma sokoval ked si niesol veci do pracky, mal kluc od kumbalu kde je pracka. Pochybujem, ze platil tak ako ja 3€.

Spravene rizoto zo shrimov, hribov a mraz.zeleniny.

Akurat siel okolo talian tak som mu daroval 4kg ryze, ovos do mlieka a spageti. Z cudzieho sa dobre dava. Talian cely nadseny. Zajtra mu dam este kecup, cili papricky a struhany syr.

Vecer mam mat telefonat ohladne akcie et vola domu ale jaksi nic sa nedeje.

Wifi na terase zas nejde.

Pojedam si syr s olivami a zapijam to troskou likeru (25perc) co som nasol v chladnicke.

Zajtra chcem ist na vychod slnka.

Tap mi poslal sms aj email. Treba mat masku a jedlo sa v lietadle podavat nebude. Keksik a dzusik teda nebudu. Zajtra musim kupit 0.5l vodu a potom flasu docapovat klasicky na hajzli na letisku.

Pisal som aj sam bus company. Cez tyzden uz presli na sobotny tarif, co je nahovno, bo bus na letisko ide 1530 a potom 1715. Pre istotu pojdem na ten prvy a neako tam 4hod vydrzim vonku na lavicke. Leti mi to 1940, boarding closing 1850.

Okolo 2200 vybehnutie konecne do nocneho mesta.

Ulice vyludnene, sem tam neaky bezdak co si pripravoval kartony vo vylohach obchodov na spanok.

Po meste som videl jazdit aj dve cisterny co polievali zem a jedno mini auticko co vozilo chlapikov v bielych oblekoch a postrekovacmi na chrbte. Definkovali okolie.

Nasvietenie mesta nic extra.

Na pobreznej promenade este par bezcov ci neaky ten zamilovany par ale inak pusto.

Sadam na plaz a vychutnavam si nocny sum mora.

Mesiac pekne svieti ale hviezdy aj vdaka svetelnemu sumu z mesta moc vidiet niesu.

Normalne ma tahalo do spanku, to more na mna fakt magicky posobi.

Na ubytku nakonec este posledny dlhy telefonat s milovnikom vina a spanok.



Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb