43.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 23rd 2020
Published: April 24th 2020
Edit Blog Post

Rano si robim cholesterolovu bombu. Hranolky, vajicko, slanina.

Po velmi vydatnych ranajkach teda smer cvicisko, treba to dostat z tela von.

V meste velke prekvapenie. Strasne moc ludi ma rusky.

Na bilbordoch odfoteny rozny ludia rozneho veku s ruskami. Kampan teda zabera. Dufam, ze ich tu nezavedu povinne.

Kupa predrazenych pohladnic na hlavnej nakupnej ulici, zacvicenie si a supermarket.

Skoro ziadna rada. Riadil to tu novy sbskar, tak mensi chaoz.

Nakupene vsetko co bolo na zozname a este aj kopa veci navyse. Hlavne sladkosti. Ma nalakali na zlavy. Vsetko co malo zltu cenovku ma lakalo. Kupene aj telove mlieko. Ma prekvapilo, ze flaska nebola do plna ale ostatne boli na tom rovnako.

Samozrejme kupeny aj hotovy obed a vecera, chapadla a tuniak.

Problem pri platbe. Neislo mi stlacit tlacitko pay, tak sa s tym dlhsiu chvilu hrala predavacka az ma to pustilo. Tu zas neslo platit bezkontakte, pouzil som mbank visu, nuz hladanie v mobile pin.

Na ubytku sok, neako som neodhadol chobotnicu, tetula mi nalozila na dve porcie, no nist bude aj na veceru a tuniaka si dam zajtra.

Ryanair mi poslal dalsie vouchre, este cakam na 3kusy a tym padom sme si kvit.

Slnenie sa na hornej terase. Som len v trenkach, babka z cinziaku ma chvilu nenapadne smirovala.

Ako ovocny dezeret mam dnes melon. Nic moc chut.

Wifi na spodnej terase nejde, prichadza upratovacka, tak sa balim a idem do pristavu.

Pri poste hadzem do schranky dve pohladnice, obe idu do malickych dedin. Som zvedavy ci dorazia. Z porta nedorazila zatial ani jedna, z viedne z troch len jedna a z madeiry z 5 tri.

Kupujem dva listky v rodoeste budke do lombada. Cena ma prekvapila, az 4€ za jeden smer. Listky su vsak divne, oba vyzeraju ako len na cestu z funchalu a nie nazad. Inak chlapik v budke uplne otraveny zo svojej nudnej prace. Ziadny elan, ci ochota pomoct.

V pristave na fajn fleku zhavim free wifi. No dnes nie a nie sa pripojit. Nuz vyucba jazyku dnes nebude v meste.

Startujem nohy a tlieskacia prechadzka.

Ludi kvanta.

Pobavili rychlochodzari s ruskami. Fakt si nevim v tom predstavit dychat.

Vyhoda rusok vsak je, ze kazda baba je pekna.

Behava stale viac a viac sporo odetych zien.

V pristave pre vyletne lode chodi sbskar (pracovnik?) S dravym vtakom na ruke. Sokol, orol, proste neaky dravy vtak.

V meste je dost telefonnych budiek a ako to sledujem su aj hojne vyuzivane.

Po navrate na ubytko tam este furt obsmrdala upratovacka.

Wifi uz isla, tak jazykove okienko.

Potesil w6, ked mi zrusil 4lety, tak 120perc kredit nazad. Ten hned investovany do dalsich dvoch letov, momentalne v tejto hre mam 4aktivne lety.

Ten zisk zas nech si nikto nepredstavuje ako horibilne sumy. Zvacsa je to tak 2-4€ na jednom lete.

Cvicenie, ktore som vsak nedokoncil, chybali mi spravit este dve serie klikov.

Vyrusila ma vm, tak prijemny pokec s milovnickou vina.

Ok, priznavam sa. Vm som oslovil doobeda, odpoved bola mozno, co vo vacsine pripadov znamena nie, tak ma jej vecerne vyrusenie velmi potesilo. Som zvedavy kedy bude aj neake vzrusenie a nie len vyrusenie.


Advertisement



Tot: 0.556s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.3476s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb