39.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 19th 2020
Published: April 19th 2020
Edit Blog Post

Sunka a vajicka, z toho moze vzist len hemendex.

Plny energie na cvicisko pri lanovke.

Dnes ma byt krasny den.

No ten mi je pokazeny, hned po prichode k predajni listkov (horarios company) na bus pri lanovke.

Chlapik vravi, ze tu sa nepredavaju, hlavne, ze cely stanok oblepeny reklamou na rozne passy. Mam ist o ulicu dalej, tak neskor.

Cvicisko plne, 4 ludia sa tu motaju, nuz idem si teda polezat na hradzu a nachytat dalsi bronz.

Opat sa par ludi slnilo pod pevnostou, resp na plazi (velke kamene)

Po relaxe a kontrole cviciacich sa vraciam, uz len dvaja ludia.

Bicykel 10min, dvojhrazda s dvoma rukami uz len 5serii po 5, spodne brusne svaly 5x10, vzyhiby 5x1, s tym, ze som sa raz vydvihol a pomaly spustal, posledny cvik len vydvihnutie na rukach do polpasa a drzanie.

Pred a po cviceni uz bola aj rozcvicka.

Po cvikoch idem teda o ulicu dalej (rua pinga) kde maju zastavky mestske busy. Idem do budky dispecera (tam mi naposledy pomohli).

Chlapik vie ang ale prt z toho. Listky sa predavuju v tejto budke ale z druhej strany a len cez tyzden, jebat pojebany virus a obstrukcie okolo toho. Hlavne, ze busy chodia, co na tom, ze prazdne, kurva tak to zrusim cele a hotovo.

Predaj zacina o 900, to je pekne ale moj bus ide o 730. Chlapik len pokrcil rukami a bol som vybaveny.

Este idem na pristavnu cestu, tu su v budkach i automaty ale da sa kupit len mestska karta, nie medzimestka. Ozaj tento system musel vymyslet genius, jebat taky automat.

Na ubytku pisem majitelovy ci mi vie zohnat motorku, odpovede som sa nedockal. Zlata azia.

Rozmysla co zajtra, ma byt genialne pocasie v horach.

Nakonec pojdem na bus 1030 horarios, vyskocim v poiso, odtial pesi po asfaltke na pico do areiero a dole do mesta pojdem jednou z levad. Ak pojde vsetko podla planu na ubytko by som mal dojst okolo 2000. Este dobre, ze slnko zapada az nieco po 2030.

Ako som studoval rozne trasy, tak mam na dalsie slnecne dni hned 3trasy. Bohuzial zajtra je posledny slnecny v horach na cely tyzden.

Na obed spageti s hribami a shrimami, tie zaliate kecupovou omackou co ostala po korejcoch. Na stitku nakreslena cibula a cesnek ale veru citit to moc nebolo.

Klasicka tlieskacia prechadzka.

Tej predchadzala navsteva zlatych vlasov, kde som si dal zmrzku poliatu cokoladou. Ah co by som dal za normalnu, za priblizne rovnaku cenu som mal mega porciu v kornutku (mc 1.6 vs 2€ gelato). Mcdonald inak len take away, ziadny mcdrive vsak. Treba vstupit do restiky. Dnu opaskovane stoli aby si tam nik nemohol sadnut.

Jo a zohnal som znamky, cul zas potrebujem pohladnice. V trafike sa dal kupit aj listok na mestsku dopravu, bohuzial medzimestku nie, hlavne, ze to je jedna firma. Na mestsku sa predava dobijatelna karta, to sa da kupit aj v automatoch. Vyfasoval som dva druhy znamok, jedna do europy za 0.85 a do sveta dve po 0.85, inak ma stat 1€ ale nemala 1€ znamku, tak dala dve za 0.85. na znamkach neni cena, len gramaz. Som zvedavy ci to dorazi, pohladnice kupim utorok, s tym problem neni.

Na promenade dost ludi, zvacsa turisti ak nepocitam sportovcov.

Pri smetiakoch su aj specialne nadoby na spacky od cigariet.

Este som si chvilu posedel pri pristave, pokochal sa replikou santy marie a siel nazad domov.

Vecera bude experiment, kukuricne placky plnene syrom, arepas



Nachystane ingrediencie a ide sa na to.

Postupujem podla navodu ale cesto je jaksi ine nez by malo byt, no nevadi.

Hadzem to na panvicu a nestacim sa divit.

Chut a hlavne vzhlad na mile vzdialene od toho co nam doma spravila loca z bogoty. (Loca = crazy v preklade)

Nuz som do seba napchal tri male placky, tie zapite mliekom.

Este som rozmyslal, ze konecne uz dam aj nocnu prechadzku mestom ale som ko. Do toho este cvicenie na brucho, tentoraz bez klikov.

Joj dufam, ze sa zajtra dostanem do hor.

Este k vcerajsku resp dnu pred tym. Spartak pokracuje v predavani virtualnych vstupeniek ako keby sa hra liga. To je podla mna uz nad ramec. Mali to uzavret po tom prvom akoze zapase a ne to takto natahovat. Straca to caro, co bolo ked sa to vyhlasilo.



Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb