37.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 17th 2020
Published: April 17th 2020
Edit Blog Post

Z ubytka vykopanie okolo 1100 a smer cvicisko.

Cestou tri zaujimavosti.

Chodim okolo polikliniky. Ludia sa vybavuju medzi dverami. Obsluhuje ich sestricka odena v plasti, rukaviciach, navlekoch na topankach, ruske a ochrannym plexisklom na hlave.

Ochranne plexisklo som prvy krat videl aj u policajta co strazi vchod do neakej vladnej budovy.

Cvicisko tesne predomnou dezinfikovali. Chlapik v kombineze, ruska, ochranne okuliare, na chrbte postrekovac. Take ako ked sa postrekuje hrozno, no chlapik postrekoval cviciace stroje, lavicky, smetiaky.

Nestihol som ho odfotit, bo mobil v batohu a kym som sa rozhybal uz bol fuc.

Sadam na bicykel, este je to trochu od postreku. Citil som chlor.

Tesne pred koncom prichadza dedko o palicke a nervozne po mne pokukuje. Hned ako opustam slapadlo, uzaj sa na nho vrha. Dedko ledvaj chodil ale na bicykli, no problem.

Dnes som tu sam. Hned podla prveho cviku zistujem, ze dnes to bude nahovno. Mal som si dat den pauzu, nech sa netrenovane svalstvo zregeneruje.

Zhyby, nula bodov, vytiahol som sa len raz. Akurat spodne brusne svaly fungovali, inak fakt nic. Opat cca hodinka.

Odtialto dost zmoreny, prsne svaly si necitim, idem na nakup.

Vcera ziadna rada, dnes to bolo na 20min cakania.

Opat pobavilo dochodci. Hlavne, ze maju od ludi 10m odstup ale rusku na hube zadnu.

Bohuzial zosit som nezohnal ale zohnal som balzam na pery, takze lekaren navstivit nemusim.

Pri pouziti samoobsluznej pokladne problemy, najskor mi to musela dojst odblokovat dozorna a potom pocas nacitavania kodov, sa mi to tez blokovalo ale to mi uz odblokovavala z obsluzneho miesta.

Tri igelitky plne jedla.

Na obed kupeny hotovy tuniak a na veceru masova rolada. K tomu dorobena ryza, i ked k tuniakovy moc nepasovala.

Po obede hned dobra sprava. Zrusili mi let do kazachstanu, tak hned berem od wizzair 120perc kredit.

Potom citam cl diskusiu ohladne wizzairu. Na podnet kupujem let na 20.4 z bts do skopje. O par hodin mi uz naskakuje dalsi zruseny let a dalsich 120perc kreditu. Nuz som nakonec preinvestoval (pekne povedane, mozno to o dva tyzdne zmenim na prejebal) cely kredit do roznych leteniek (6ks nech je zabava) na zaciatok maja. Cul uz len ostava verit, ze budu porusene. Konecne mam neake vzruso.

Rozmyslam, ze si dam oprat komplet vsetky veci, okrem jednych treniek, nech som tu neni uplne nahy.

Klasika okolo 1700 smer tlieskanie. Dost ludi, vojenska lod nazad.

Endomondo mi ukazalo 6.5km co je uplna blbost, gpsko muselo dobre haprovat. Odhadujem to tak na 5km.

Inac tie malby lodi co su v pristave, budu asi realne lode co tu niekedy kotvili.

Ako som prisiel na ubytko, hned sa spustil dazd.

Vecera, kuknutie serialu a pokus o cvicenie. No nedal som to, treba mi fakt pauzu.

Sikmaci maju korejsky cas. T.j. cez den spia, v noci buntosia.

Prekvapila sprava od V. Si robi fotoalbum a som na styroch fotkach co sme boli spolu na vyletoch. Velmi mile od nej.

Zajtra nic, bo ma poobede prsat ale teoreticky by som mohol ist v nedelu na pico grande. Uvidim podla predpovedi, ak bude pozitivna, skusim si kupit listok na bus v budke. Hadam, to pojde aj o den dopredu.

Co sa tyka zasitych nohavic, je to nahovno ale pohodicka.

Zaujal post na fb z travelistan. Martin je na kambodzskom ostrove Koh Rong Samloem (nebol som a trocha lutujem).
Podla clanku to tam vyzera ako raj na zemi. Chatka na mesiac s klimou od 200usd, jedlo lacne, bary funguju, ludi minimum (vraj max 100ks). No ale zas je tam s priatelkou, tak to sa lepsi zaspava i ked kambodzanky a male capovane pivo za 0.5usd 😊

Link na clanok
https://www.travelistan.sk/zivot-na-takmer-opustenom-ostrove-v-kambodzi/


Advertisement



Tot: 0.501s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.2823s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb